Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: still life

still life 22 Απρ 2007 03:37 #15692

  • annapad
  • annapad's Avatar
  • OFFLINE
  • Space Janitor
  • Posts: 73
Καλησπέρα , σε όλους είμαι καινούρια στην κοινότητα. Εχω ή μαλλον είχα τρελό έρωτα με τα advnentures της χρυσής δεκαετίας του 90.Πλέον παίζω έλαχιστα γιατί οφείλω να ομολογήσω ότι μέχρι τώρα δεν είχα βρει κάποιο adventure που να μου κεντρίσει το ενδιφέρον ή να με κάνει να θέλω να το τερματισω μονομιας.

Το still life το έπαιξα πρόσφατα . Με ενθουσίασε!
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε το 2005 από την εταιρία microids.
Η υπόθεση αφορά μια νεαρή πράκτορα του FBI, την Βικτορια Μακφέρσον η όποια έρχεται αντιμέτωπη με μια υπόθεση που πρόκειται να της αλλάξει όλη της τη ζωή. Ένας σειριακός δολοφόνος δρα ανενόχλητος στο σύγχρονο Σικάγο και σκορπά τον θανατο σε πόρνες. Η Βικτόρια πρόκειται να πάρει στα χέρια της την υπόθεση και θα προσπαθήσει με οποιοδήποτε κόστος να βρει και να σταματήσει το δολοφόνο. Το παιχνίδι ρεαλιστικο , ατμοσφαιρικό , σκοτεινο με εξαιρετικά καλή μουσική επένδυση σε βάζει κατευθείαν στο κλιμα. Καθώς η ιστορία προχωρά με την Βικτόρια να μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην υπόθεση,μεταφέρόμαστε αβίαστα στην Πράγα του 1920. Έχεις τον Γκουστάβ Μακ Φέρσον (παππου της Βικτόρια) Ιδιωτικό ντεντέκτιβ που οι πόρνες τις περιοχής του έχουν αναθέσει να βρει και να σταματήσει εξαιτίας της αδυναμίας της τοπικής αστυνομίας ένα μανιακό δολοφόνο που σκοτώνει βάναυσα "συναδέλφους" τους. Η Υπόθεση της Πράγας του 1920 και του Σικάγο του 2005 είναι τόσο πανομοιότυπες που σε αναγκάζουν να αναρώτηθείς τι σχέση μπορεί να έχουν μεταξύ τους και πως συνδέονται ..... όλα είναι ένας γρίφος που περιμένει να λυθεί.....
Ο χειρισμός του παιχνιδιού ειναι εξαιρετικά απλός , point n click. Οι γρίφοι είναι μέτριας δυσκολιας , τις περισσότερες φορές έξυπνοι εκτός από 2 περιπτώσεις κατα την προσωπική μου αποψη που ήταν άκαιροι και ανούσιοι (π.χ. ο γρίφος για το πως να φτιάξεις κολούρια),
Τα γραφικα του παιχνιδιού έιναι το μεγάλο του προταίρημα...Ακρως ρεαλιστικα συνοδευόμενα από μια εξαιρετική μουσική υπόκρουση βοηθούν τον παίχτη να μπει κατευθείαν στο "πετσι" της ιστορίας. Ο χαρακτήρες και τα τοπία κάθε εποχής αντίστοιχα απόδίδονται με ακρίβεια.
Ένα μειονέκτημα του παιχνιδιου, ίσως είναι οι διάλογοι των ηρώων , ένα τέτοιο παιχνίδι κατα τη γνώμη μου απαιτούσε πιο δυνατούς διαλόγους , που θα εντείνουν περι΄σσότερο την αγωνία , κατά την γνώμη οι διαλογοι είναι λίγο φτωχοι αλλα παρ όλα αυτά το still life είναι ένα παιχνίδι που δεν πρέπει να χάσει κάνενας λάτρης του είδους.
Σύγγνώμη αν σας κόυρασα .... [/img]
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
The administrator has disabled public write access.

still life 22 Απρ 2007 12:40 #15695

  • qrious
  • qrious's Avatar
  • OFFLINE
  • Yahvo
  • Posts: 926
Welcome annapad,

Ομολογουμένως το still life ειναι απο τα καλύτερα adventures των τελευταίων χρόνων, δοκίμασε πάντως και το moment of silence αν δεν το έχεις ήδη κάνει.
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 13:06 #15696

  • annapad
  • annapad's Avatar
  • OFFLINE
  • Space Janitor
  • Posts: 73
οχι δεν το εχω παιξει, θα το παιξω αύριο κιολας το moment of silence... εχει παίξει κανεις το secret files tunguska? διαβασα τα review και μου φάνηκε αρκετά καλό...
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 13:12 #15697

  • qrious
  • qrious's Avatar
  • OFFLINE
  • Yahvo
  • Posts: 926
Δεν θα στο πρότεινα το tunguska προσωπικά.... το γιατί τώρα; Κάποια adventures ανά περιόδους (ελάχιστα) είναι αυτά που ξεχωρίζουν για τον έναν η τον άλλο λόγο γιατί έχουν κάτι που τους δίνει χαρακτήρα και τα κάνει να ξεχωρίσουν από την μάζα, το tunguska λοιπόν δεν είναι ένα από αυτά :)
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 14:00 #15703

  • annapad
  • annapad's Avatar
  • OFFLINE
  • Space Janitor
  • Posts: 73
κρίμα και έτρεφα ελπίδες για το tunguska ...
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 14:41 #15704

  • qrious
  • qrious's Avatar
  • OFFLINE
  • Yahvo
  • Posts: 926
annapad wrote:
κρίμα και έτρεφα ελπίδες για το tunguska ...
εγώ να δεις...
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 14:44 #15705

Παρότι ούτε κι εμένα με ενθουσίασε το Tunguska και παραδόξως συμφωνώ με τον qrious, πρέπει να πω ότι αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Ειδικά εφόσον σε αρκετούς άρεσε, και μάλιστα πολύ. Άλλωστε μπορεί να μην είναι (για μερικούς τουλάχιστον) από τα κορυφαία games του έτους, αλλά δεν είναι κακό και σίγουρα είναι αισθητικά και τεχνικά αρτιότατο. Οπότε αν το είχες στη λίστα σου για να το δεις κάποια στιγμή, θα σε συμβούλευα να το κάνεις τελικά. To Moment από την άλλη το θεωρώ από τα κορυφαιότερα adventures που έχω παίξει, παρότι έχει διάφορα προβλήματα τεχνικής φύσεως που μπορεί να σου στερήσουν τη μαγεία του κόσμου και της ιστορίας του.

Σε κάθε περίπτωση, καλή σου διασκέδαση! :-)
Nothing happens unless first a dream...
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 14:50 #15706

  • annapad
  • annapad's Avatar
  • OFFLINE
  • Space Janitor
  • Posts: 73
σιγουρα θα παίξω και τα 2 για να μπορω να εκφέρω και προσωπικη άποψη... πάντως ρε παιδιά θέλω να παίξω πάρα πολύ ενα παιχνίδι και να με καθηλώσει... αγοράζω ή κατεβάζω και τελικά κάποια στιγμή τα αφήνω στην μέση... ακόμα και το scrathces που άκουσα και διάβασα τα καλύτερα το βρήκα ρηχό και αρκετα μικρό....τι να πω... ειδομεν
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 15:33 #15707

  • Tasos
  • Tasos's Avatar
  • OFFLINE
  • Templar Hunter
  • Posts: 758
Προσωπικά το Tunguska μου άρεσε αρκετά. Σου συνιστώ να ο παίξεις.
Το Moment of Silence είναι επίσης αρκετά καλό παιχνίδι. Το Runaway 2 το δοκίμασες?? Ισως αυτό καταφέρει να σε καθηλώσει. Πέρα πάντως από το αριστούργημα Still Life θα σου πρότεινα να παίξεις την σειρά επισοδείων του Sam and Max. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται ένα από τα καλύτερα adventures που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ.
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 17:41 #15711

Σίγουρα το runaway2 θα σου κεντρίσει το ενδιαφέρον για πάρα πολλούς λόγους. Αλλά και το tunguska έχει στοιχεία που θα σε προτρέψουν να ασχοληθείς ευχάριστα μαζί τους.
....set the controls for the heart of the sun....
The administrator has disabled public write access.

22 Απρ 2007 20:52 #15716

  • annapad
  • annapad's Avatar
  • OFFLINE
  • Space Janitor
  • Posts: 73
Ήδη έφτιαξα την λίστα με το πια θα παίξω τις επόμενες μέρες.... moment of silence, tunguska γιατί οφειλω να πω ότι με κέντρισε αρκετα η υπόθεση, Dream Fall the longest journey και Runaway 2
Eυχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!!!!
"Victims?aren't we all?" Eric Draven The CRow
The administrator has disabled public write access.

still life 18 Απρ 2021 23:35 #49348

  • WickedMan
  • WickedMan's Avatar
  • OFFLINE
  • Tentacled Overlord
  • Posts: 1098
Επιστρέφω 6 σχεδόν μήνες μετά, θριαμβευτής και έξαλλος. B) Θριαμβευτής γιατί μετά από αποχή χρόνων τελείωσα όχι ένα αλλά ΔΥΟ ολόκληρα adventures. Έξαλλος, διότι ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ STILL LIFE ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ STILL LIFE 2 ΔΙΑΟΛΕ;

Don't get me wrong, το Still Life είχε καλές προθέσεις. Φαντάζομαι ότι κάπου στην πορεία συνειδητοποίησαν ότι δεν προλάβαιναν τις προθεσμίες (ή τελείωσαν τα λεφτά, who cares) οπότε του πετσόκοψαν το τέλος με την ελπίδα να πάει καλά εμπορικά και να συνεχίσουν στο σίκουελ. Τότε ήταν που στο creative τμήμα της Microids (το οποίο προφανώς αποτελείται από τον creative director, 3 κακοπληρωμένους interns και την κυρία του καθαρισμού) ακολούθησε ο εξής διάλογος (σε ακριβή μετάφραση από τα γαλλικά και σε παγκόσμια αποκλειστικότητα).

- Ωραία, οπότε τα συμφωνήσαμε για το (μη) φινάλε. Για πείτε μου τώρα, παιδιά, πόση ώρα υπολογίζουμε να διαρκέσει το παιχνίδι για ένα μέσο παίκτη;
- Ε, περίπου 10-12 ώρες αφεντικό
- ΠΟΣΟ;
- εχμ 12-14 ώρες;
- ...
- Αφεντικό;
- Ακούστε εδώ ηλίθιοι. Το παιχνίδι θα διαρκεί 18-20 ώρες το λιγότερο. Δε με ενδιαφέρει τι θα κάνετε, κόφτε το λαιμό σας, θέλω μεγαλύτερη διάρκεια, θα μας κράξουν. Απέχουμε χρόνια ακόμα από το 2014 που ο κόσμος θα αρχίσει να δίνει 20ευρα για 4 ώρες gameplay.
- E;
- ΘΕΛΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΛΕΩ!
- Εντάξει αφεντικό! Χμμ, φαντάζομαι ότι θα μπορούσαμε να προσθέσουμε εδώ κι εκεί μερικούς από αυτούς τους κλασσικούς μη-γρίφους που πετάμε συνήθως στα παιχνίδια όταν βαριόμαστε να κάνουμε τη δουλειά μας, δηλαδή sliders κλπ.
- Οκ, να το κάνετε (και παραβλέπω για την ώρα αυτό που είπες για τη δουλειά). Αλλά θέλω να προστεθεί και έστω ένας καλός κλασσικός adventurίστικος γρίφος.
- Αφεντικό, φοβάμαι ότι δε θα βρούμε το χρόνο για κάτι τέτοιο. Η πλοκή είναι ήδη σφιχτοδεμένη μέχρι το φινάλε, θα πρέπει να κάνουμε τροποποιήσεις για να βάλουμε ένα τέτοιο γρίφο.
- Ποιος είπε οτιδήποτε για την πλοκή; Βρείτε ένα γρίφο και απλώς πετάχτε τον μέσα. Να, έχω ήδη μια ιδέα. Η πεθερά μου μας έστειλε τις προάλλες μια συνταγή για κουλουράκια. Τη διάβασα και φυσικά δεν κατάλαβα τίποτα γιατί έχω μεσάνυχτα από μαγειρική, αλλά ευτυχώς ανέλαβε δράση η γυναίκα μου και τα κουλουράκια βγήκαν εξαιρετικά.
- Δεν κατάλαβα τι
- Γιατί χαζεύεις όταν μιλάω; Είναι απλό. Βάλτε την ηρωίδα να φτιάξει κουλουράκια διαβάζοντας μια ακαταλαβίστικη, “κρυπτογραφημένη” συνταγή. Μιλάμε για all time classic adventure gameplay.
- Μα τι σχέση έχουν τα κουλουράκια με ένα σκοτεινό αστυνομικό adventure; Όλη η ατμόσφαιρα θα πάει στα σκουπίδια. Και έχουμε ήδη και τα sliders.
- Ποιο στοιχείο θεωρείς ότι είναι σημαντικότερο για ένα adventure, η ατμόσφαιρα ή η διάρκεια;
-Ε, πιστεύω πως
-Πριν απαντήσεις να σε πληροφορήσω ότι ο Γαλλικός ΟΑΕΔ έχει μερικά εξαιρετικά προγράμματα στήριξης για ανέργους της ηλικίας σου.
-Έλεγα ότι
-Είναι πολύ σημαντικό να ζούμε σε ένα κράτος πρόνοιας και κοινωνικών παροχών, δε συμφωνείς;
- Μάλιστα, αφεντικό, συμφωνώ!
-Σε τι πράγμα;
-Eε, στο ότι η διάρκεια είναι το πιο σημαντικό πράγμα στα adventures;
-Θαυμάσια! Εμπρός δουλειά λοιπόν! Θέλω τα ομορφότερα sliders που έχουν εμφανιστεί ποτέ σε adventure!

Και εγένετο Still Life. Για να είμαστε δίκαιοι, δεν είναι κακό παιχνίδι, αλλά με βάση τις προσδοκίες που είχα ήταν απογοητευτικό. Μιλάμε για μερικούς απαράδεκτους γρίφους που καταστρέφουν τακτικά κάθε είδους ατμόσφαιρα και immersion (τα κουλουράκια είναι ό,τι χειρότερο θυμάμαι να έχω συναντήσει σε adventure, αν και πρέπει να πω ότι δε θυμάμαι και πολλά πια :P ) και φυσικά η απουσία φινάλε ουσιαστικά χαντακώνει το απλά οκ σενάριο του παιχνιδιού. Με αυτά και με αυτά η αλήθεια είναι ότι πέρασα περισσότερο χρόνο ανυπομονώντας να τελειώσει παρά ανυπομονώντας να δω τι θα γίνει παρακάτω.

Το μόνο πραγματικά εξαιρετικό στοιχείο που έχει ο τίτλος είναι ο τεχνικός του τομέας. Μιλάμε για πανέμορφα γραφικά. Έπαιξα το μεγαλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού σε 40άρα τηλεόραση (ναι έχω γίνει τέτοιος και γω) και ειδικά τα 2D περιβάλλοντα όχι μόνο άντεχαν, αλλά έδειχναν πανέμορφα. Τα 3D μοντέλα αναμενόμενα ζορίζονταν λίγο, αλλά χωρίς να χαλάνε το σύνολο.
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Last Edit: 18 Απρ 2021 23:58 by WickedMan.
The administrator has disabled public write access.

still life 21 Απρ 2021 14:21 #49350

WickedMan wrote:
Μιλάμε για μερικούς απαράδεκτους γρίφους που καταστρέφουν τακτικά κάθε είδους ατμόσφαιρα και immersion (τα κουλουράκια είναι ό,τι χειρότερο θυμάμαι να έχω συναντήσει σε adventure...)
@WickedMan
Πες τα χρυσόστομε! Αυτά τα κουλουράκια μου είχαν κάτσει στο λαιμό και για κάποιο λόγο όλοι τα υπερασπίζονταν. Ό,τι πιο ξεκάρφωτο και άκυρο θα μπορούσε να κοτσάρει κανείς σε ένα αστυνομικό adventure μυστηρίου
The administrator has disabled public write access.

still life 11 Μαϊ 2021 13:43 #49351

Κι εγώ το έχω ξεκινήσει και το έχω αφήσει 2 φορές...και τα κουλουρούκια ήταν καθοριστικός παράγοντας για να ξενερώσω όσο δεν πάει.
Tex Murphy is back!
The administrator has disabled public write access.

still life 25 Μαϊ 2021 13:11 #49352

  • crocark
  • crocark's Avatar
  • OFFLINE
  • Adventure's Advocate
  • Posts: 2929
WickedMan wrote:
ακολούθησε ο εξής διάλογος (σε ακριβή μετάφραση από τα γαλλικά και σε παγκόσμια αποκλειστικότητα).

!
Είμαι απολύτως σίγουρος ότι κάπως έτσι εκτυλίχθηκαν τα πράγματα. Γι' αυτό η Microids θα είναι για όλους εμάς (που νιώθουμε) η καλύτερη εκπρόσωπος του είδους για μια 10 - 15ετία κρίσιμη.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
The administrator has disabled public write access.