Diamonds in the Rough

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
21 Δεκ 2013 00:31 #41423 by tsampikos
Diamonds in the Rough was created by tsampikos
Κυκλοφορούν Adventures και Adventures με προέλευση από πολλές χώρες του κόσμου. Η δημιουργική παρουσία της Ελλάδας σε όλο αυτό το σκηνικό δεν είναι και η εντονότερη για διάφορους λόγους. Λίγα adventures έχει βγάλει η χώρα μας, αλλά τουλάχιστον την κάνουν περίφανη. Ένα από αυτά είναι το Diamonds in the Rough της Atropos Studios, πρώην (πλέον) εταιρείας του γνωστού adventure gamer, adventure games developer και παγκοσμίου πρωταθλητή στο kick off Άλκη Πολυράκη. Το παιχνίδι κατάφερε να προκαλέσει αίσθηση στην διεθνή adventure gaming κοινότητα κι εμείς θα αναλύσουμε εδώ το γιατί:



Το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο παιχνίδι παρουσιάζεται από την πρώτη στιγμή. Από το σενάριό του.
Παίρνουμε τον ρόλο του Jason Hart. Ο Jason, ένας συνηθισμένος νεαρός Αμερικάνος, περνά τη ζωή του χωρίς έντονες συγκινήσεις, δουλεύοντας σαν βοηθός γραφείου στην πόλη που γεννήθηκε και μεγάλωσε. Η καθημερινότητά του είναι μάλλον μονότονη και οι προκλήσεις ανύπαρκτες. Υπάρχει όμως κάτι που ο Jason ξέρει να κάνει καλά. Τι είναι αυτό? Να κάνει σωστές επιλογές σε ό,τι του προκύπτει! Και αυτό αναμφίβολα είναι ένα τεράστιο χάρισμα. Όταν μια μέρα ένας άγνωστος άνδρας πλησιάζει τον Jason και του προτείνει να δουλέψει για την εταιρεία (ή οργάνωση) με την επωνυμία Diamonds in the Rough ο Jason δεν χάνει την ευκαιρία και χωρίς να το σκεφτεί πολύ, παρ'οτι παραξενεύεται από την προσέγγιση του άγνωστου άνδρα, λέει ναι στην αναπάντεχη αυτή πρόταση που του παρέχει μια μυστηριώδη, για την ώρα εργασία, ή οποία όμως συνοδεύεται από πλουσιοπάροχη, άνετη ζωή και υψηλές απολαβές. Και μόνο από την ιστορία μπορεί να καταλάβει κανείς ότι το παιχνίδι στον τομέα της πρωτοτυπίας τα καταφέρνει καλά. Πάραπλήσιο σενάριο, έστω και αν έχει υπάρξει σε παιχνίδι πριν από το Diamonds in the Rough, δεν κέντρισε το ενδιαφέρον του παίκτη τόσο όσο το εν λόγω παιχνίδι. Αυτός ο παράγοντας από μόνος του ωθεί τον παίκτη να πάρει το δισκάκι και να ξεκινήσει την εγκατάσταση του παιχνιδιού.


Mόλις εγκαταστήσουμε το παιχνίδι παρουσιάζεται μπροστά μας το κομψό μενού του Diamonds in the Rough. Όλες οι κλασσικές επιλογές που πρέπει να έχει ένα μενού βρίσκονται εκεί. Για εκκίνηση νέου παιχνιδού, για σώσιμο, για έξοδο, για φόρτωμα προηγούμενου παιχνιδιού. Στον τεχνικό τομέα του παιχνιδιού υπάρχουν και οι μοναδικές ατέλειες του παιχνιδιού. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε με τη AGS (Adventure Games Studio) σουίτα δημιουργίας παιχνιδιών Adventures. Αρκετά ικανή, αλλά με αδυναμίες. Τα γραφικα του Diamonds in the Rough, χωρίς να είναι άσχημα, αποτελούν τον αδύναμο κρίκο του παιχνιδού. To διαθέσιμο μπατζετ (προφανώς) είναι ο λόγος. Η κίνηση του χαρακτήρα, που τον βλέπουμε από την οπτική του τρίτου προσώπου, δεν είναι και η πλέον ομαλή. Το Sprite του Jason φαίνεται να έχει τοποθετηθεί "πάνω" από το background σκηνικό με αποτέλεσμα να μην "κολλάει" απόλυτα με το γύρω περιβάλλον του και έτσι η κίνησή του να είναι κάπως αφύσικη. Αυτό είναι και το βασικό πρόβλημα του παιχνιδιού στον τεχνικό τομέα γιατί κατά τ'αλλα τα καταφέρνει αρκετά καλά. Έστω και αν για τα γραφικά δεν μπόρεσαν να διατεθούν αρκετά χρήματα, το αποτέλεσμα δεν είναι κακό. Tα background graphics του παιχνιδιού είναι πολύ καλά. Υπάρχει η λεπτομέρεια και οι απαραίτητοι χρωματισμοί για να αποδωθεί σωστά και ωραία το περιβάλλον μέσα στο οποίο κινείται ο παίκτης. Λείπει το animation ολοκληρωτικά, αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας...Όποιος έχει παίξει το "Τhe Hardy Boys the Hidden Theft" μπορεί στο περίπου να καταλάβει πως είναι τα γραφικά του Diamonds in the Rough. Το θετικό της όλης υπόθεσης είναι πως μετά από 5-10 λεπτά παιχνιδιού το μάτι του παίκτη συνηθίζει στο οπτικό στοιχείο του παιχνιδού και οι όποιες (δικαιολογημένες) ατέλειες δεν ενοχλούν. Εϊναι και αυτό από μόνο του ένα στοιχείο που αποδεικνύει ότι τα γραφικά του παιχνιδιού ναι μεν δεν είναι τα καλύτερα δυνατά αλλά σαφώς υπάρχουν και πολύ χειρότερα.


Στον ήχο το παιχνίδι παίρνει άριστα. Τα μουσικά ακούσματα του γνωστού συνθέτη Νικόλα Σιδερή συμβάλλουν με τον καλύτερο τρόπο στην δημιουργία μιας καταπληκτικής και μυστηριώδους ατμόσφαιράς. Σε κάθε περιοχή οι μελωδίες είναι διαφορετικές, και ποικίλουν ανάλογα με την εξέληξη του παιχνιδιού. Οι φωνές των χαρακτήρων του παιχνιδού είναι υπέροχες. Πραγματικά προκαλεί αίσθηση η ποιότητα, η καθαρότητα αλλά και η επιλογή των προσώπων που έχουν δώσει τη φωνή τους στους χαρακτήρες. Για τον γιατρό και τον διευθυντή της εταιρείας πρέπει να ακούσει κανείς τον τρόπο που μιλάνε για να καταλάβει πόσο "σεβάσμιες και ταυτόχρονα διπρόσωπες λέρες" είναι και οι δύο. Σε αυτόν τον τομέα, της μουσικής και των φωνητικών αποδώσεων το παιχνίδι "βάζει κάτω" πόλλα άλλα παιχνίδια που δημιουργήθηκαν με πολύ μεγαλύτερη οικονομική άνεση. Ηχητικά εφφέ δεν υπάρχουν στο παιχνίδι αλλά με την μουσική υπόκρουση να κυριαρχεί και να συνοδεύει την κάθε κίνηση του παίκτη η απουσία τους περνά απαρατήρητη.

Στον χειρισμό του το παιχνίδι είναι ένα κλασσικό adventure 3ου προσώπου. Ο χειρισμός γίνεται εξ ολοκλήρου με το ποντίκι. Με τα δύο πλήκτρα του ποντικιού διαλέγουμε τις εντολές για την αλληλεπίδραση του Jason με το περιβάλλον και το inventory του. Το σώσιμο της θέσης μας στο παιχνίδι γίνεται με τις γνωστές save slots. Η μεγάλη, και μονάδικη μέχρι τώρα σε παιχνίδι του είδους, καινοτομία του παιχνιδιού έχει να κάνει με το inventory και την γενικότερη λύση των γρίφων. Εκτός από το κλασσικό inventory των αντικειμένων υπάρχει και ένα δεύτερο inventory. Aυτό περιλαμβάνει σε γραπτή μορφή την κάθε σκέψη που απασχολεί το μυαλό του Jason ξεχωριστά. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά? Μα φυσικά ότι μεγαλώνει ο δείκτης δυσκολίας του παιχνιδιού καθώς οι πιθανοί τρόποι επίλυσης γρίφων αυξάνονται σημαντικά, δυσκολεύοντας τη ζωή του παίκτη που αναζητά λύση στους γρίφους του παιχνιδιού. Και αυτό γιατί οι σκέψεις του Jason, όπως και τα αντικείμενα, μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους, με άλλα αντικείμενα, με το περιβάλλον και με τα πρόσωπα που συμμετέχουν στο παιχνίδι (!!!). Επομένως, αντιλαμβάνεται κανείς ότι το ψάξιμο στο Diamonds in the Rough αυτομάτως διπλασιάζεται σε σχέση με ένα μέσο παιχνίδι adventure. Ο δείκτης δυσκολίας του παιχνιδιού μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον μέσος, κατά τη διάρκειά του δε συναντάμε τουλάχιστον δύο γρίφους οι οποίοι κάνουν τη ζωή του παίκτη εξαιρετικά δύσκολη, χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι υπόλοιποι είναι απαραίτητα εύκολο να λυθούν. To παιχνίδι δεν έχει φτιαχτεί για να το τελειώνει κανείς εύκολα ενώ και το replayability value είναι μεγάλο.

Τέλος να αναφέρουμε το εξής: Το παιχνίδι έχει ολοκληρωμένη εισαγωγή και ολοκληρωμένο φινάλε. Αλήθεια, πόσα adventures έχουμε δει που έχουν "κουτσουρεμένο" το ένα από τα δύο? Στο Diamonds in the Rough αποκαθίσταται η τάξη. Έχουμε να κάνουμε με ένα παιχνίδι, που ομάλα ξεκινάει, για να καταλάβει ο παίκτης με τι έχει να κάνει, και που ομαλά τελειώνει με όλη τη λεπτομέρεια για να καταλάβει τι πραγματικά συμβαίνει. Όπως ακριβώς συμβαίνει με ένα βιβλίο που έχει ολοκληρωμένο πρόλογο και επίλογο. Στο σημείο αυτό πρέπει να ααφέρουμε πως το παιχνίδι κρατάει τον παίχτη καρφωμένο στην οθόνη, χωρίς το ενδιαφέρον να πέφτει ή εστω να παρουσιάζει διακυμάνσεις. Αντιθέτως το ενδιαφέρον αυξάνεται όσο εξελίσσεται η ιστορία και κορυφώνεται όσο ο παίκτης πλησιάζει στο φινάλε.

Σε γενικές γραμμές έχουμε να κάνουμε μέ ένα παιχνίδι που στην τεχνική του είναι σχεδιασμένο όπως θα έπρεπε να είναι κάθε adventure game. Σωστός δείκτης δυσκολίας, μεγάλο σε διάρκεια, υπεροχη ατμόσφαιρα, ενδιαφέρον και πρωτότυπο σενάριο, υπέροχη μουσική απλός και προσιτός χειρισμός είναι πολλά από τα στοιχεία ενός παιχνιδιού που έστω και αν παρουσιάστηκε σαν "outsider" κέρδισε με την ποιότητά του τους πάντες και συνολικά είναι ανώτερο από παιχνίδια που και περισσότερο προβλήθηκαν και με μεγαλύερη οικονομική άνεση δημιουργήθηκαν. Μέσα σε τόσα πλεονεκτήματα σχεδόν ξεχνάμε τις όποιες γραφικές ατέλειες υπάρχουν.

Για τους λόγους αυτούς, το παιχνίδι αξίζει να βαθμολογηθεί με τον παρακάτω βαθμό:

Βαθμός: 9/10

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Δεκ 2013 09:42 #41428 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Diamonds in the Rough
Ωραίο review για ένα εξαιρετικό παιχνίδι. Ένα από τα λίγα τόσο καλά παιχνίδια. Σε διαβάζω και σκέφτομαι ότι χρόνια μετά θυμάμαι το σενάριο, πράγμα που όπως έχουμε πει ... τα λέει όλα :wink:

Άλλη αναπότρεπτη σκέψη είναι όταν μιλάς για budget, που η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε πόσα δαπανήθηκαν, αλλά όλοι εικάζουμε ότι ήταν λίγα συγκριτικά με τα μεγαθήρια των εκατομμυρίων του ΚΣ π.χ. Και συνεχίζω, πόσο εύκολο είναι το όποιο παιχνίδι αυτής της κατηγορίας για το οποίο δαπανώνται π.χ. 500.000 να φτάσει το DITR; Ω, απείρως δύσκολο! Άρα τι με νοιάζει εμένα άμα πλάκωσαν 54 ντεμέκ adventures τη χρονιά που πέρασε; Και τι με νοιάζει άμα του χρόνου θα είναι 108; DITR δε θα δω κατά τα φαινόμενα μέχρι ώρας.

Αναπότρεπτη σκέψη Νο 3. Είναι δυνατό να μη συγκριθεί με τη Wadget; Όχι. Είναι καλύτερο από τα παιχνίδια της Wadget; Μηδενός εξαιρουμένου. Και στα γραφικά τα σκίζει για πλάκα. Επίσης το σύστημα με τις σκέψεις που θαυμάσαμε στο Resonance προϋπήρξε, αλλά εντάξει.

tsampikos wrote: Βαθμός: 9/10

Κοίτα να δεις που συμφωνώ ...

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Δεκ 2013 12:58 #41431 by Elessar
Replied by Elessar on topic Re: Diamonds in the Rough
Παιχνιδάρα από τις λίγες.

Οκ, τα γραφικά είναι λίγο περίεργα αλλά έχει τόσα θετικά σημεία που πραγματικά δεν έχει σημασία. Προσωπικά το λάτρεψα αλλά και η γυναίκα μου το έχει στο Τop-3 της.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
02 Ιαν 2014 15:20 #41516 by WickedMan
Replied by WickedMan on topic Re: Diamonds in the Rough
Χρόνια μετά, μου έχουν μείνει 2 λέξεις γι αυτό το παιχνίδι: Disturbing. Ευχάριστα disturbing (δεν ξέρω πως γίνεται :P ).

Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
02 Ιαν 2014 21:48 #41525 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: Diamonds in the Rough
Αυτό το παιχνίδι είναι ένα από τα λίγα που όλο λέω να το αγοράσω και όλο το ξεχνάω... μεγάλο λάθος από αυτά που διαβάζω και ακούω.

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιαν 2014 18:56 #41677 by Into_The_Wild
Replied by Into_The_Wild on topic Re: Diamonds in the Rough
Θα συμφωνήσω! Μια πάρα πολύ καλή προσπάθεια! Πραγματικά το είχα χαρεί το παιχνίδι πολύ! Οκ μην περιμένετε τίποτα τρελό να δείτε απλά μέσα από την απλότητα του βγαίνει κάτι πολύ καλό.
Επίσης για μας που συλλέγουμε retail εκδόσεις πολύ ωραίο τρικάκι αυτό με το σημείωμα που έχει μέσα...(σσσ...δεν λέω τίποτα παραπάνω αυτοί που το έχουν παίξει ξέρουν!)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιαν 2014 22:58 #41681 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Re: Diamonds in the Rough

Into_The_Wild wrote: [...]Επίσης για μας που συλλέγουμε retail εκδόσεις πολύ ωραίο τρικάκι αυτό με το σημείωμα που έχει μέσα[...]

Κι εγώ είχα ενθουσιαστεί θυμάμαι με αυτό. Πολύ έξυπνη κίνηση (και διακριτικός φόρος τιμής στα παλιά adventures που εξυμνεί συνήθως ο δημιουργός). :)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιαν 2014 09:50 #41831 by alkis21
Replied by alkis21 on topic Re: Diamonds in the Rough
Με αρκετή καθυστέρηση, σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια. Ειδικά αυτό το "Ευχάριστα disturbing" μου άρεσε τόσο που σκέφτομαι να το χτυπήσω tattoo.

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιαν 2014 12:10 #41834 by Zagorin
Replied by Zagorin on topic Re: Diamonds in the Rough
To έπαιξα τα Χριστούγγενα! Μου άρεσε αρκετά! Το story ήτανε ενδιαφέρον και παρουσίασε αρκετά καλά την οπτική και φιλοσοφία της αντίπαλη πλευράς. Η μόνη ένσταση που θα μπορούσα να παρατηρήσω, ήταν το πως γινότανε το progression του παιχνιδιού. Π.χ. δεν ήτανε πάντα clear, που τι ποιος άλλαξε στο κόσμο του παιχνιδιού μετά από κάθε κίνησή σου. Έτσι συνήθως κάθε φορά που κολλούσες λίγο αναγκαζόσουνα να κάνεις το γύρω της πόλης, για να δεις μήπως άλλαξε τίποτα. Το οποίο έριχνε το momentum του. Βέβαια το ίδιο "πρόβλημα" - αν μπορείς να το πεις πρόβλημα - το συναντάς σε όλα τα αντίστοιχα adventures π.χ. τα παλιά poirot games. Θα μετριαζότανε αν υπήρχε κανένα hint ότι κάτι άλλαξε. Π.χ. όταν περίμενες το πουλί, η το δέμα στο σπίτι σου, κ.τ.λ.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
27 Ιαν 2014 12:54 #41835 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Diamonds in the Rough
Nαι αυτό το παρατήρησα κι εγώ, αλλά είναι τόσο common φαινόμενο στα adventures που θεώρησα ότι είναι ανάξιο αναφοράς. Άλλωστε με ελαφρύ ψαξιματάκι έβγαινε η άκρη. :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιαν 2014 21:07 #41859 by alkis21
Replied by alkis21 on topic Re: Diamonds in the Rough

Zagorin wrote: Η μόνη ένσταση που θα μπορούσα να παρατηρήσω, ήταν το πως γινότανε το progression του παιχνιδιού. Π.χ. δεν ήτανε πάντα clear, που τι ποιος άλλαξε στο κόσμο του παιχνιδιού μετά από κάθε κίνησή σου. Έτσι συνήθως κάθε φορά που κολλούσες λίγο αναγκαζόσουνα να κάνεις το γύρω της πόλης, για να δεις μήπως άλλαξε τίποτα. Το οποίο έριχνε το momentum του.


Αυτό που λες ισχύει, το δέχομαι. Απλά όταν το παιχνίδι έχει ανοικτό το 80% των τοποθεσιών του από την πρώτη στιγμή, τότε είναι, δεν θα το πω αναγκαίο, αλλά ένας συμβιβασμός που οφείλεις να κάνεις ώστε να μην φαίνεται τελείως γραμμικό. Η εναλλακτική θα ήταν κάθε συμβάν να είναι λογική συνέχεια του προηγούμενου, κάτι τέτοιο όμως θα οδηγούσε σε περισσότερα κολλήματα για αυτό αποφάσισα μερικά στοιχεία να ενεργοποιούνται με triggers λιγότερο σχετικά γεγονότα. Προσπάθησα γενικά να κρατήσω μια ισορροπία, και να δίνω τη δυνατότητα να υπάρχουν κάθε στιγμή αρκετοί γρίφοι που μπορούν να λυθούν με διαφορετική σειρά, ώστε να αναγκαστεί ο παίκτης να γυρνάει την πόλη και μοιραία κάποια στιγμή να πέσει και πάνω στα νέα στοιχεία που έχουν εμφανιστεί. Δεν ξέρω αν το εξηγώ πολύ καλά...

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιαν 2014 21:48 #41862 by Zagorin
Replied by Zagorin on topic Re: Diamonds in the Rough
Ναι ναι το κατανοώ αυτό που λες!! Και συμφωνώ ότι η λύση που έκανες είναι η καλύτερη. Απλώς αν με ρωτούσες τι θα ήθελα να είναι διαφορετικό, αυτό. Δεν το εννοώ όμως ως μεγάλο πρόβλημα αλλά ως ένα "πρόβλημα ρυθμού" και μέσα σε εισαγωγικά. Καθώς όταν ψιλοκολλούσα σε ένα μικρό βήμα έκανα πάντα το γύρω της πόλης.

Σαν λύση, θα πρότεινα πιο περισσότερο feedback για τις αλλαγές Π.χ. κάποια στιγμή εμφανίζεται ένας κουβάς στο μπαρ. Αντί να το προσέξεις (και να χρειάζεται να μπεις στο μπαρ), θα μπορούσε ίσως να είναι πιο εμφανές με μία απλή ομιλία ή περιγραφή κ.τ.λ.

Η δική σου προσέγγιση είναι πιο old shool και σεβαστή, απλώς ίσως έχω καλομάθη από τα σημερινά adventures που είναι πιο streamline (και κατά συνέπεια και πιο εύκολα :) ).

Πάντως ήσουνα μπροστά από την εποχή σου!! Αν έβαζες αυτήν την ιστορία και αυτό το gameplay σε στυλ γραφικών Wadjet Eye Games με publisher την ίδια, θα είχες την ίδια απήχηση με τον Joshua Nuernberger ή τον Vince Twelve

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιαν 2014 22:04 #41863 by WickedMan
Replied by WickedMan on topic Re: Diamonds in the Rough
όντως το σενάριο φέρνει πολύ σε wadjet eye.

Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
28 Ιαν 2014 11:20 #41882 by Elessar
Replied by Elessar on topic Re: Diamonds in the Rough

WickedMan wrote: όντως το σενάριο φέρνει πολύ σε wadjet eye.


Δεν θα το έλεγα, το DitR προηγήθηκε από τα adventures της Wadjet Eye.

Πάντως συμφωνώ πως λίγο καλύτερα γραφικά να είχε το παιχνίδι θα απολάμβανε απείρως περισσότερης αναγνώρισης.
Δεν το λέω σαν μομφή αυτό, ξέρετε ότι δεν είμαι Grafix Whore, απλά ίσως να ήταν πιο πολύ αρεστό σε περισσότερο κόσμο που τα μετράει αυτά.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
28 Ιαν 2014 12:43 #41885 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Diamonds in the Rough

Elessar wrote: Δεν θα το έλεγα, το DitR προηγήθηκε από τα adventures της Wadjet Eye.

Συμφωνώ, το γράφω παραπάνω.

Elessar wrote: Πάντως συμφωνώ πως λίγο καλύτερα γραφικά να είχε το παιχνίδι θα απολάμβανε απείρως περισσότερης αναγνώρισης.
Δεν το λέω σαν μομφή αυτό, ξέρετε ότι δεν είμαι Grafix Whore, απλά ίσως να ήταν πιο πολύ αρεστό σε περισσότερο κόσμο που τα μετράει αυτά.

Διαφωνώ. Τη στιγμή που δεν το προώθησε κανένας και που η πρώτη φορα που αναφέρεται σε τόσο βαθμό σ' αυτό το site (αμφότερα ελληνικά), δε συζητάμε για πισιμάστερ φόρουμς κλπ. παλιότερα - παρόλο που ο Τσουρινάκης το ανέλυσε αν θυμάμαι καλά, αλλά για εδώ που έλεος δηλαδή ..., είναι τώρα με τον Τσαμπίκο και το ωραίο του review (πόσα πολλά χρόνια μετά όμως ...), αποκλείεται να πήγαινε καλύτερα. Ποιος το συζήτησε οπουδήποτε και πότε; Γιατί άμα δεν το παίξεις εδώ μέσα, πως θα το παίξουν αυτοί που διαβάζουν AGs; Τι απαίτηση! Κι επειδή λάθος μπορεί να κάνω αλλά μ' αρέσουν και τα κάρβουνα σας προκαλώ να κάνετε πολλ και να ρωτήσετε πόσοι το έχουν αγοράσει από εδώ μέσα.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum