Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Daedalic's (Casual?) Turn

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 12:10 #43905

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • OFFLINE
  • Master of Dimensions
  • Posts: 1577
Fallen μας, εκείνα είναι ήδη μια υποκατηγορία από μόνα τους. Γι αυτό και λέγονται text-adventures. Ήταν δεν όπως ήταν φτιαγμένα γιατί τότε γραφικά και ήχος δεν υπήρχαν, ειδικά στο PC αλλά και στους home υπολογιστές με αποτέλεσμα οι περιγραφές να γίνονται με κείμενα, σαν βιβλίο και ελλείψει χειριστηρίου ή ποντικιού οι εντολές να γίνονται γραπτώς. Με απλά λόγια τα adventures που ακολούθησαν δεν είναι τίποτε άλλο παρά η εξέλιξη με βάση τη νέα τεχνολογία. Άλλο αυτό και άλλο να αλλάζεις τα χαρακτηριστικά μιας κατηγορίας παιχνιδιών.
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 12:51 #43907

  • mkllds
  • mkllds's Avatar
  • OFFLINE
  • Futuristic Fedora
  • Posts: 674
Όλα κάνουν κύκλους. Και επειδή το να μιμείσαι κάτι δεν είναι καλό θα έρθει και ο κορεσμός. Μην φέρνεται την καταστροφή.
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.

https://www.youtube.com/watch?v=VXXa9zywo-8
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 13:58 #43908

mkllds wrote:
Όλα κάνουν κύκλους. Και επειδή το να μιμείσαι κάτι δεν είναι καλό θα έρθει και ο κορεσμός. Μην φέρνεται την καταστροφή.

Επιτέλους.... κάποιος.... :D
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 15:09 #43911

  • manos426f
  • manos426f's Avatar
  • OFFLINE
  • Futuristic Fedora
  • Posts: 615
Εμένα ρε παιδιά ορισμένα πράγματα με προβληματίζουν στην όλη αυτή υπόθεση. Μέχρι στιγμής είχα επίτηδες επιλέξει να μη γράψω το οτιδήποτε, ακριβώς διότι δεν επιθυμώ να εμπλακώ σε κάποια αντιπαράθεση που, όπως φαίνεται, μάλλον δε θα βγάλει πουθενά. Επειδή όμως δε χρειάζεται τελικά να συμφωνήσουμε, επιγραμματικά θα αναφέρω τέσσερις-πέντε σκέψεις μου.

1. Όποιος έχει την άποψη ότι ορισμένα games δε γίνεται να περιλαμβάνονται στην adventure κατηγορία, αυτομάτως προσδιορίζεται ως "περίεργος", "παράξενος", "κολλημένος", "γκρινιάρης" και "γραφικός". Από ένα σημείο και μετά, ομολογουμένως αυτό, εκτός από τελείως άδικο, φαντάζει κι ολίγον προσβλητικό.

2. Η επιμονή να ονομάζουμε adventures τα games της Telltale κι εμένα μου φαίνεται ανεξήγητη. Κι αν τελικά ισχύει κάτι τέτοιο, τότε να θεωρήσω ότι adventure game υπήρξε, ας πούμε, και το "Dragon's Lair" κατά το παρελθόν;

3. Αλήθεια έχετε την αίσθηση ότι όσοι gamers ανήκουν σε άλλες κατηγορίες, π.χ. οι RPGάδες, δε θα είχαν το παραμικρό πρόβλημα να δουν εταιρείες που αγαπάνε να στρέφονται σε άλλα genres; Εμείς γιατί θα πρέπει να πάρουμε αψήφιστα και τελείως χαλαρά τ΄ότι developers που μέχρι σήμερα κινούνταν αποκλειστικά γύρω από τη δική μας κατηγορία, πλέον κοιτάνε (και) προς άλλες κατευθύνσεις; Για να το πω κι αλλιώς, δε θα μας λείψει η Daedalic αν, λέμε αν, το γυρίσει τελείως σε RPG και Telltale-like τίτλους;

4. Ναι, τα point 'n' click graphic adventures όντως προήλθαν από τους κόλπους των text adventures, αποτελώντας μετεξέλιξή τους. Αν θεωρήσουμε λοιπόν ότι είναι (που είναι) πιο απλοποιημένα σε σχέση μ' εκείνα, θεωρείτε ότι είναι αναγκαία μία περαιτέρω -χοντρή- απλοποίηση, αγγίζοντας πλέον τα όρια ενός interactive movie; Θα θέλατε, ας πούμε, να βλέπουμε συνεχώς παιχνίδια σαν το "Murdered: Soul Suspect";

5. Γιατί ένα είδος δε μπορεί να παραμένει ως έχει; Γιατί αν συμβεί αυτό, θεωρείται στάσιμο, παρωχημένο, "κλειστό" κτλ κτλ; Αλήθεια, έχετε δει δομικές αλλαγές στα strategy games ανά τα χρόνια; Ή μήπως η απλοποίηση που χτύπησε τα RPGs (δε τα λέω εγώ αυτά, καθότι τελείως άσχετος με την κατηγορία, αλλά παίκτες του είδους) πιστεύετε ότι τους έκανε καλό;

6. Το πρόβλημα δεν είναι στην ονομασία, αλλά στην ουσία ενός είδους games. Αν λοιπόν κάποιος μου έλεγε ότι από αύριο adventures θα ονομάζονται μόνο τα text adventures -που θα επανέρχονταν στο προσκήνιο- και τα point 'n' click θα αποκτούσαν την ονομασία "Story and Puzzle games" (τελείως αυθαίρετη και δική μου, τυχαία, ονομασία), με τα Choice and Consequence επίσης να αποτελούν άλλη, διακριτά ξεχωριστή, κατηγορία, προσωπικά δε θα είχα θέμα.

Κλείνοντας θα πω ότι, όπως κι εγώ δέχομαι κάθε κριτική, θετική ή αρνητική, για οτιδήποτε γράφω, η γνώμη μου για το άρθρο του AstronautDown είναι ότι έχει χοντρές αστοχίες, καθότι εκτός των άκυρων επιχειρημάτων που προβάλλει (περί Real Life περιπέτειας, βιβλίου κτλ), τα βάζει όλα στο μπλέντερ και το αποτέλεσμα που βγάζει μόνο σε adventure-oriented site δε περίμενα να το διαβάσω. Δε σας μέμφομαι για την ύπαρξή του, απλά, κατά τη γνώμη μου, δε κολλάει, λόγω ύφους και περιεχομένου, με το Adv-Adv.
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 16:52 #43912

manos426f wrote:
1. Όποιος έχει την άποψη ότι ορισμένα games δε γίνεται να περιλαμβάνονται στην adventure κατηγορία, αυτομάτως προσδιορίζεται ως "περίεργος", "παράξενος", "κολλημένος", "γκρινιάρης" και "γραφικός". Από ένα σημείο και μετά, ομολογουμένως αυτό, εκτός από τελείως άδικο, φαντάζει κι ολίγον προσβλητικό.
Συμφωνώ. Κατά πρώτον επειδή με συμφέρει και κατά δεύτερον επειδή σε τέτοια λεπτά θέματα όλες οι απόψεις πρέπει να είναι σεβαστές, αλλιώς δεν μπορεί να γίνει σοβαρή κουβέντα. Και κουβέντα σημαίνει ήρεμη και πολιτισμένη διαφωνία κι από τις δύο πλευρές, όχι "μάλιστα, διατάξτε".manos426f wrote:
2. Η επιμονή να ονομάζουμε adventures τα games της Telltale κι εμένα μου φαίνεται ανεξήγητη.
Προσωπικά θεωρώ πως δεν είναι adventure, αλλά visual novels ή interactive movies. Ωστόσο είμαι πρόθυμος να δεχτώ πως το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών μπορούν να θεωρηθεί υποκατηγορία των adventure. Αυτό που με ενοχλεί και δε δέχομαι είναι το πλασάρισμά τους ως εξέλιξη και μέλλον του είδους και η τάση να παρουσιάζονται τα traditional adventure ως μούμιες του παρελθόντος που καλά θα έκαναν να πάψουν να υπάρχουν. Με ενοχλεί δηλαδή η υποβόσκουσα εξωτερική πίεση να γίνουν όλα τα adventure σαν τα παιχνίδια της Telltale εγκαταλείποντας χαρακτηριστικά και αγαπημένα στοιχεία του gameplay τους. Από την άλλη, για να μην κινδυνολογώ συνέχεια, ήδη αρχίζουν ευτυχώς να διαφαίνονται τα πρώτα σημάδια κοπώσεως του ευρύτερου κοινού από το αναμάσημα της ίδιας συνταγής. Για παράδειγμα, οι εκστασιασμένες κριτικές του adventuregamers για τα παιχνίδια της Telltale αρχίζουν να χάνουν τον πρότερο ενθουσιασμό τους.manos426f wrote:
3. Αλήθεια έχετε την αίσθηση ότι όσοι gamers ανήκουν σε άλλες κατηγορίες, π.χ. οι RPGάδες, δε θα είχαν το παραμικρό πρόβλημα να δουν εταιρείες που αγαπάνε να στρέφονται σε άλλα genres; ...δε θα μας λείψει η Daedalic αν, λέμε αν, το γυρίσει τελείως σε RPG και Telltale-like τίτλους;
Εννοείται και θα μας λείψει. Κι οι RPGάδες όχι μόνο έχουν πρόβλημα όταν βλέπουν τέτοια σημάδια σε εταιρίες που αγαπάνε, αλλά και έχουν γυρίσει με τον πιο επιδεικτικό τρόπο (και κάπως υπερβολικά) την πλάτη στην κάποτε αγαπημένη τους Bioware μετά τη στροφή της σε πιο action τίτλους.manos426f wrote:
4. ...θεωρείτε ότι είναι αναγκαία μία περαιτέρω -χοντρή- απλοποίηση, αγγίζοντας πλέον τα όρια ενός interactive movie;
Όχι άλλη απλοποίηση!Χίλιες φορές καλύτερα να γίνονταν τα adventure action-adventure όπως φοβηθήκαμε κάποτε (που κι αυτό είναι απευκταίο) παρά ταινιούλες πάτα-το-κουμπί-για-να-δεις-τη-συνέχεια.manos426f wrote:
5. Γιατί ένα είδος δε μπορεί να παραμένει ως έχει;
Εδώ δε συμφωνώ απόλυτα. Κι η εξέλιξη μου αρέσει και οι πειραματισμοί με τα όρια ενός είδους έχουν το ενδιαφέρον τους και το πάντρεμα διαφορετικών ειδών μερικές φορές δίνει εξαιρετικά αποτελέσματα. Όμως αυτό δεν πρέπει να γίνεται σε βάρος των κλασικών εκπροσώπων ενός είδους. Όπως ακριβώς η άνθηση των action-RPG κακώς συνέβη σε βάρος των πιο tactical τίτλων (πράγμα που ευτυχώς βαθμιαία μάλλον αναστρέφεται), έτσι και τα interactive movies/experiences δεν πρέπει να αναπτύσσονται σε βάρος των "κανονικών" adventure.manos426f wrote:
6. Το πρόβλημα δεν είναι στην ονομασία, αλλά στην ουσία ενός είδους games.
Συμφωνώ, συμφωνώ και συμφωνώ. Στην τελική μου είναι αδιάφορο αν τα καινούργια παιχνίδια της Telltale δικαιούνται να ονομάζονται adventure. Το θέμα μου είναι πως το gameplay της κατηγορίας ή υποκατηγορίας ή πείτε-το-όπως-αλλιώς-θέλετε στην οποία ανήκουν μου είναι στην καλύτερη περίπτωση απλώς ανεκτό (εφόσον η ιστορία που αφηγούνται με αγγίζει σε κάποιο επίπεδο) και στην ουσία του απλώς αδιάφορο, σε αντιπαράθεση με το gameplay των παραδοσιακών adventure, το οποίο γουστάρω αφάνταστα (εφόσον βέβαια είναι στημένο σωστά).manos426f wrote:
η γνώμη μου για το άρθρο του AstronautDown είναι ότι έχει χοντρές αστοχίες, καθότι εκτός των άκυρων επιχειρημάτων που προβάλλει (περί Real Life περιπέτειας, βιβλίου κτλ), τα βάζει όλα στο μπλέντερ
Συμφωνώ πως τα βάζει όλα στο μπλέντερ και διαφωνώ με την στάση απέναντι στα adventure που υπονοεί το συγκεκριμένο άρθρο. Μπορεί η πραγματική περιπέτεια στη ζωή να βρίσκεται αλλού, αλλά στους υπολογιστές μας η περιπέτεια πρέπει να έχει κάποια χαρακτηριστικά γνωρίσματα για να ονομάζεται έτσι, πως να το κάνουμε. Ωστόσο νομίζω πως γίνεσαι λίγο αυστηρός με ένα χιουμοριστικό στην τελική κατά κύριο λόγο κείμενο, το οποίο γράφτηκε κυρίως ως σάτιρα και αστείο.
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 17:33 #43914

manos426f wrote:
Εμένα ρε παιδιά ορισμένα πράγματα με προβληματίζουν στην όλη αυτή υπόθεση. Μέχρι στιγμής είχα επίτηδες επιλέξει να μη γράψω το οτιδήποτε, ακριβώς διότι δεν επιθυμώ να εμπλακώ σε κάποια αντιπαράθεση που, όπως φαίνεται, μάλλον δε θα βγάλει πουθενά. Επειδή όμως δε χρειάζεται τελικά να συμφωνήσουμε, επιγραμματικά θα αναφέρω τέσσερις-πέντε σκέψεις μου.

1. Όποιος έχει την άποψη ότι ορισμένα games δε γίνεται να περιλαμβάνονται στην adventure κατηγορία, αυτομάτως προσδιορίζεται ως "περίεργος", "παράξενος", "κολλημένος", "γκρινιάρης" και "γραφικός". Από ένα σημείο και μετά, ομολογουμένως αυτό, εκτός από τελείως άδικο, φαντάζει κι ολίγον προσβλητικό.

2. Η επιμονή να ονομάζουμε adventures τα games της Telltale κι εμένα μου φαίνεται ανεξήγητη. Κι αν τελικά ισχύει κάτι τέτοιο, τότε να θεωρήσω ότι adventure game υπήρξε, ας πούμε, και το "Dragon's Lair" κατά το παρελθόν;

3. Αλήθεια έχετε την αίσθηση ότι όσοι gamers ανήκουν σε άλλες κατηγορίες, π.χ. οι RPGάδες, δε θα είχαν το παραμικρό πρόβλημα να δουν εταιρείες που αγαπάνε να στρέφονται σε άλλα genres; Εμείς γιατί θα πρέπει να πάρουμε αψήφιστα και τελείως χαλαρά τ΄ότι developers που μέχρι σήμερα κινούνταν αποκλειστικά γύρω από τη δική μας κατηγορία, πλέον κοιτάνε (και) προς άλλες κατευθύνσεις; Για να το πω κι αλλιώς, δε θα μας λείψει η Daedalic αν, λέμε αν, το γυρίσει τελείως σε RPG και Telltale-like τίτλους;

4. Ναι, τα point 'n' click graphic adventures όντως προήλθαν από τους κόλπους των text adventures, αποτελώντας μετεξέλιξή τους. Αν θεωρήσουμε λοιπόν ότι είναι (που είναι) πιο απλοποιημένα σε σχέση μ' εκείνα, θεωρείτε ότι είναι αναγκαία μία περαιτέρω -χοντρή- απλοποίηση, αγγίζοντας πλέον τα όρια ενός interactive movie; Θα θέλατε, ας πούμε, να βλέπουμε συνεχώς παιχνίδια σαν το "Murdered: Soul Suspect";

5. Γιατί ένα είδος δε μπορεί να παραμένει ως έχει; Γιατί αν συμβεί αυτό, θεωρείται στάσιμο, παρωχημένο, "κλειστό" κτλ κτλ; Αλήθεια, έχετε δει δομικές αλλαγές στα strategy games ανά τα χρόνια; Ή μήπως η απλοποίηση που χτύπησε τα RPGs (δε τα λέω εγώ αυτά, καθότι τελείως άσχετος με την κατηγορία, αλλά παίκτες του είδους) πιστεύετε ότι τους έκανε καλό;

6. Το πρόβλημα δεν είναι στην ονομασία, αλλά στην ουσία ενός είδους games. Αν λοιπόν κάποιος μου έλεγε ότι από αύριο adventures θα ονομάζονται μόνο τα text adventures -που θα επανέρχονταν στο προσκήνιο- και τα point 'n' click θα αποκτούσαν την ονομασία "Story and Puzzle games" (τελείως αυθαίρετη και δική μου, τυχαία, ονομασία), με τα Choice and Consequence επίσης να αποτελούν άλλη, διακριτά ξεχωριστή, κατηγορία, προσωπικά δε θα είχα θέμα.

Κλείνοντας θα πω ότι, όπως κι εγώ δέχομαι κάθε κριτική, θετική ή αρνητική, για οτιδήποτε γράφω, η γνώμη μου για το άρθρο του AstronautDown είναι ότι έχει χοντρές αστοχίες, καθότι εκτός των άκυρων επιχειρημάτων που προβάλλει (περί Real Life περιπέτειας, βιβλίου κτλ), τα βάζει όλα στο μπλέντερ και το αποτέλεσμα που βγάζει μόνο σε adventure-oriented site δε περίμενα να το διαβάσω. Δε σας μέμφομαι για την ύπαρξή του, απλά, κατά τη γνώμη μου, δε κολλάει, λόγω ύφους και περιεχομένου, με το Adv-Adv.

Εγώ δεν πολυκαταλαβαίνω τη μάχη της ταμπέλας. Ειδικά όταν ο κύριος λόγος είναι για το αν τα παιχνίδια περιέχουν γρίφους ή όχι και η ονομασία των παιχνιδιών είναι παιχνίδια περιπέτειας και όχι παιχνίδια γρίφων...
Και τα Tex Murphy ή τα Phantasmagoria όταν πρωτοκυκλοφόρησαν ήταν κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που εκπροσωπούσαν τα παιχνίδια περιπέτειας του είδους έως τότε, τα αγκάλιασε όμως ο κόσμος και αυτά και ουδέποτε ασχολήθηκε να βρει μία νέα κατηγορία να τα χώσει...
Και τώρα χρησιμοποιούνται και αυτά ως σημείο αναφοράς του είδους...

Και μάλιστα βλέπω πολλούς που υποστηρίζουν ότι τα adventure games θα πρέπει να γυρίσουν στις ρίζες τους να επικροτούν τα σύγχρονα adventure που έχουν mini games, ενώ παλαιότερα, όταν είχε βγει το larry magna cum laude π.χ., το είχαν κατακρίνει και έλεγαν ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί adventure...΄
Ό,τι είναι διαφορετικό σαν να μας τρομάζει.

Και για τα rpg που αναφέρεις, όταν είχαν βγει τα πρώτα που δεν ήταν turn-based οι μάχες τους, είχαν δεχτεί μεγάλο πόλεμο, όμως επιβίωσαν και αυτά και βρήκαν και αυτά μια θέση δίπλα στα άλλα...

Κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κολλάμε τόσο στην Telltale, ίσως επειδή ξεκίνησε αυτή από πιο κλασικά adventure, γιατί τα Fahrenheit και Heavy Rain είναι αυτά που ξεκίνησαν να δείχνουν το δρόμο για παιχνίδια που βασιζόμενα σε ένα πολύ δυνατό σενάριο, έδιναν τη δυνατότητα της διαδραστικότητας στον παίκτη, ο οποίος είχε τη δυνατότητα να επιλέξει πώς θα εξελισσόταν το παιχνίδι σύμφωνα με τις απαντήσεις του, κάτι το οποίο όμως κι αυτό το έχουμε ξαναδεί σε παιχνίδια του είδους, με διαλόγους που ανάλογα με τη σειρά που κάνεις τις ερωτήσεις έχεις άλλες απαντήσεις...

Για μένα πάντως νομίζω ότι καλό κάνει η κουβέντα γιατί πρέπει να καταλάβουν οι δημιουργεί των adventure ότι δεν αρκεί ένα παιχνίδι να έχει γρίφους για να το αγαπήσει ο κόσμος, το βασικό πάντα είναι το καλό σενάριο, η μαγεία που σου βγάζει το παιχνίδι και οι γρίφοι που θα έχει θα πρέπει να είναι σωστά ενσωματωμένοι και στο ύφος του παιχνιδιού και να δένουν μεταξύ τους. Το να θες να μπεις σε ένα σπίτι το οποίο είναι χτισμένο σε μια πλαγιά, να είσαι κάτω από την πλαγιά και να πρέπει να σκαρφαλώσεις κι εκεί που περπατάς ξαφνικά να βρίσκεις ένα σκοινί κι ένα γάντζο, να τα χρησιμοποιείς για να ανέβεις πάνω, η πόρτα να είναι κλειδωμένη και να βγάζεις από το Inventory σου μια γάτα που είχες πάρει μαζί σου γιατί πίστευες ότι κάπου θα σου χρησιμεύσει, να μπαίνει από το πορτάκι αφού τις έχεις δώσει φασολάδα που πάλι τυχαία είχες μαζί σου, να γεμίζει το σπίτι αέρια και να βγαίνουν οι ιδιοκτήτες δίνοντάς σου το περιθώριο να μπεις μέσα, καταλαβαίνεις ότι στερεί από τη μαγεία του παιχνιδιού... Από την άλλη ένας γρίφος που σε κάνει να κολλήσεις κάποιες ώρες, όχι για να τον λύσεις αλλά για να βρεις τι πρέπει να κάνεις για να ξεκινήσει ο γρίφος ή να μην έχεις πάρει κάτι και να πρέπει να περιφέρεσαι σε 50 σημεία ψάχνοντας για να το ανακαλύψεις ούτε προσφέρει κάτι στο παιχνίδι και σε εκνευρίζει χωρίς λόγο.
Είναι η ευκαιρία επιτέλους να κάνουμε μια αυτοκριτική κι εμείς που κλείναμε τα μάτια τόσα χρόνια στα προβλήματα αυτά και είναι μια ευκαιρία το είδος να πάει ένα βήμα μπροστά με πιο ποιοτικά παιχνίδια ανεξάρτητα από το ποιον δρόμο υλοποίησης θα επιλέξουν οι δημιουργοί τους...
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 17:33 #43915

Castledoque wrote:
manos426f έγραψε:
2. Η επιμονή να ονομάζουμε adventures τα games της Telltale κι εμένα μου φαίνεται ανεξήγητη.

Προσωπικά θεωρώ πως δεν είναι adventure, αλλά visual novels ή interactive movies. Ωστόσο είμαι πρόθυμος να δεχτώ πως το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών μπορούν να θεωρηθεί υποκατηγορία των adventure. Αυτό που με ενοχλεί και δε δέχομαι είναι το πλασάρισμά τους ως εξέλιξη και μέλλον του είδους και η τάση να παρουσιάζονται τα traditional adventure ως μούμιες του παρελθόντος που καλά θα έκαναν να πάψουν να υπάρχουν. Με ενοχλεί δηλαδή η υποβόσκουσα εξωτερική πίεση να γίνουν όλα τα adventure σαν τα παιχνίδια της Telltale εγκαταλείποντας χαρακτηριστικά και αγαπημένα στοιχεία του gameplay τους. Από την άλλη, για να μην κινδυνολογώ συνέχεια, ήδη αρχίζουν ευτυχώς να διαφαίνονται τα πρώτα σημάδια κοπώσεως του ευρύτερου κοινού από το αναμάσημα της ίδιας συνταγής. Για παράδειγμα, οι εκστασιασμένες κριτικές του adventuregamers για τα παιχνίδια της Telltale αρχίζουν να χάνουν τον πρότερο ενθουσιασμό τους.

Τώρα μιλάς σωστά!!! Παιδιά δώστε βάση σε αυτά που γράφει ο Castle γιατί ΑΥΤΗ είναι η ουσία της κουβέντας. Μπράβο αγόρι μου με κάνεις υπερήφανο και με γλυτώνεις από μεγάλο σεντόνι... :D
Μην μπερδεύουμε "τι είναι adventure" (μια μεγάλη ΑΛΛΑ διαφορετική κουβέντα) με αυτό που κάνει η TT και θέλουν να δοκιμάσουν και οι υπόλοιποι.
Παρακαλώ κάθε φορά που η κουβέντα παρεκκλίνει να επανέρχεστε εδώ. :)
Castledoque wrote:
5. Γιατί ένα είδος δε μπορεί να παραμένει ως έχει;

Εδώ δε συμφωνώ απόλυτα. Κι η εξέλιξη μου αρέσει και οι πειραματισμοί με τα όρια ενός είδους έχουν το ενδιαφέρον τους και το πάντρεμα διαφορετικών ειδών μερικές φορές δίνει εξαιρετικά αποτελέσματα. Όμως αυτό δεν πρέπει να γίνεται σε βάρος των κλασικών εκπροσώπων ενός είδους. Όπως ακριβώς η άνθηση των action-RPG κακώς συνέβη σε βάρος των πιο tactical τίτλων (πράγμα που ευτυχώς βαθμιαία μάλλον αναστρέφεται), έτσι και τα interactive movies/experiences δεν πρέπει να αναπτύσσονται σε βάρος των "κανονικών" adventure.

Κανένα είδος που έμεινε στάσιμο δεν επιβίωσε. Η ποικιλομορφία είναι προαπαιτούμενο. Μάνο το είδος "επιβιώνει" γιατί τόσα χρόνια έχει αναπτύξει μεγάλη ποικιλομορφία. Τα βασικά του χαρακτηριστικά όμως μένουν αναλλοίωτα. Προσωπικά δεν αγχώνομαι καθόλου επειδή βγήκαν δυο ΙΜ παραπάνω. Τα adventures δεν χάνονται γιατί αποτελούν αρχέγονα βασικά στοιχεία του gaming. :D

Και για να απαντήσω και περί απλοποίησης άλλων ειδών... π.χ. RPG's τι έγινε; βγήκαν, προσπάθησαν να μας πείσουν ότι αυτό είναι το μέλλον του είδους (μα τι μου θυμίζει...) και τώρα τι θα κυκλοφορήσει/κυκλοφόρησε; Shadowrun, Wasteland 2, Torment κτλ κτλ είδε κανείς να χάθηκε τίποτα. Παιδιά όλα κάνουν κύκλους. Πάνω από μαλ&^%%& managers υπάρχει μια "δυναμική" που απλά δεν ελέγχεται. Ρομαντικός.... μπαααα.....

Θα το ξαναγράψω: Θυμηθείτε τη μέρα που η Daedalic θα μας λέει για "επιστροφή στις ρίζες" και άλλες τέτοιες μπούρδες ΑΝ αποφασίσει να το γυρίσει σε ΤΤ καταστάσεις.

Πάντως, για να μην νομίζετε το αντίθετο, πολύ καλά κάνετε και "φωνάζετε". Μαζί σας και εγώ. Να φωνάζουμε όμως για τους σωστούς λόγους.

ΥΓ. Μάνο το άρθρο σου μου άρεσε και συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου. Είναι right to the point (oh yeah!) :D Δεν θεωρώ όμως ότι ένα μάτσο developers-reviewers είναι ικανοί να διαμορφώσουν γνώμες με το "''έτσι θέλω" όσο και να χτυπάνε τον κώλο τους.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 19:18 #43917

Ξαφνικά, όλη η συζήτηση μου θύμησε μια παρόμοια κατάσταση που είχε γίνει στο PC Master forum αλλά κ γενικά στο internet στα τέλη των 90s.
Τα adventure τότε "πεθαίναν" σύμφωνα με τις Κασανδρες του παγκόσμιου τύπου, οι παλιοί devs είχαν όλοι εγκαταλείψει το sport κ σαν να μην έφτανε αυτό, είχε αρχίσει να μπαίνει η ταμπέλα adventure στους τίτλους Action-adventure όπως το Tomb Raider.
Και ενώ τα TR (παλια) ήταν όντως action adventure μιας κ είχαν κ πολύ εξερευνηση αλλά και έξυπνους γριφους κ puzzles, τα υπόλοιπα παιχνίδια, στη μεγαλύτερή τους πλοιοψηφία, ήταν δίχως κάτι τέτοιο.

Και νάσου πάλι το χάος με την "ταμπέλα" και να ο πανικός οτι δεν πρέπει να λέγονται έτσι.
Τελικά, δεν "κερδίσαμε" κ συνέχισαν να λέγονται έτσι. Που φτάσαμε? λίγα χρόνια μετά το action να φύγει απο τον τίτλο κ πλέον όλα αυτα να τα λένε adventure.
μπαίνεις στα καταστήματα, πραγματικά ή ψηφιακα, πχ. στο steam, και τι βλέπεις κάτω απο τον τίτλο adventure? Assassin's Creed, Splinter Cell, Thief, Starbound και Monkey Island. γιατι φυσικά όλα αυτά ειναι το ίδιο πράγμα...

Με λίγα λόγια, θέλω να εξηγήσω γιατι ειναι σημαντικό ένα όνομα, μια ταμπέλα.
Γιατί εκφράζει κάτι, ένα στάνταρ, κάτι συγκεκριμένο σε στυλ και άποψη. Αν αρχίσουμε κ τον δίνουμε τον τίτλο ελέυθερα προς όλες τις πλευρές, τότε θα χάσει εντελώς τη σημασία του.

Ισως ειναι λίγο υπερβολή να χάνουμε τον χρόνο μας σε κάτι τόσο απλό.
αλλά προσωπικά, θέλω να δω τι adventures έχει το steam και δεν μπορώ γιατι ειναι πνιγμένο στην ασχετιλα. Σαν να πηγαίνεις στο Πλαισιο να ζητάς ένα παιχνίδι κ να σε κοιτάει ο υπάλληλος με το σπινθιροβόλο βλέμα της αγελάδας. Το ξέρετε όλοι, το έχετε δει όλοι :lol: :lol: :lol:
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 19:37 #43919

Skywalker333 wrote:
Και νάσου πάλι το χάος με την "ταμπέλα" και να ο πανικός οτι δεν πρέπει να λέγονται έτσι.
Τελικά, δεν "κερδίσαμε" κ συνέχισαν να λέγονται έτσι. Που φτάσαμε? λίγα χρόνια μετά το action να φύγει απο τον τίτλο κ πλέον όλα αυτα να τα λένε adventure.
μπαίνεις στα καταστήματα, πραγματικά ή ψηφιακα, πχ. στο steam, και τι βλέπεις κάτω απο τον τίτλο adventure? Assassin's Creed, Splinter Cell, Thief, Starbound και Monkey Island. γιατι φυσικά όλα αυτά ειναι το ίδιο πράγμα...

Καλά σοβαρά τώρα. Υπάρχει σοβαρός gamer (ναι το παιδάκι που παίζει μόνο CoD και Pro δεν είναι σοβαρός gamer) που δεν ξέρει τι είναι adventure ακόμα και αν δεν ασχολείται... ελάτε σας παρακαλώ. Αν δηλαδή το πρόβλημα είναι τι θα γράψει το steam... έλεος. Αν είναι έτσι κοιτάτε τις περιγραφές του GOG.

http://www.gog.com/games/adventure
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 19:47 #43920

Constantine_R wrote:
Skywalker333 wrote:
Και νάσου πάλι το χάος με την "ταμπέλα" και να ο πανικός οτι δεν πρέπει να λέγονται έτσι.
Τελικά, δεν "κερδίσαμε" κ συνέχισαν να λέγονται έτσι. Που φτάσαμε? λίγα χρόνια μετά το action να φύγει απο τον τίτλο κ πλέον όλα αυτα να τα λένε adventure.
μπαίνεις στα καταστήματα, πραγματικά ή ψηφιακα, πχ. στο steam, και τι βλέπεις κάτω απο τον τίτλο adventure? Assassin's Creed, Splinter Cell, Thief, Starbound και Monkey Island. γιατι φυσικά όλα αυτά ειναι το ίδιο πράγμα...

Καλά σοβαρά τώρα. Υπάρχει σοβαρός gamer (ναι το παιδάκι που παίζει μόνο CoD και Pro δεν είναι σοβαρός gamer) που δεν ξέρει τι είναι adventure ακόμα και αν δεν ασχολείται... ελάτε σας παρακαλώ. Αν δηλαδή το πρόβλημα είναι τι θα γράψει το steam... έλεος. Αν είναι έτσι κοιτάτε τις περιγραφές του GOG.

http://www.gog.com/games/adventure


Κωσταντίνε, μην βγάζεις λάθος συμπεράσματα, προφανώς και εγώ ξέρω τι ειναι κ τι δεν ειναι.
Εννοώ πολύ απλα κ ξεκαθαρα οτι προσπαθώ να δω τη λίστα κ πρέπει να διαβάσω κοντά 5000 τίτλους για να βρω τους 50. αν δεν ψάχνεις με όνομα, εισαι χαμένος απο χέρι εκει μέσα οταν θέλεις να κάνεις browsing.

Και επειδή βλέπω τα αποτελέσματα της ταμπέλας συχνά, να σου δώσω κ άλλο παράδειγμα απο pm που πέρνω πολύ συχνά στο gameover.

"Αλέξανδρε, μιας κ ασχολείσαι με τα adventures αποσο ακούω, μπορείς να μου προτείνεις ένα καλό με αρχαία μυστήρια κλπ"
"Φυσικά φίλε μου. Fate of Atlantis, Zarzura, Lost Horizon..."
...λίγη ώρα μετά
"αααα όχι τέτοια χαζά. Adventures λέω, σαν το Uncharted και το Assassin's Creed"...


copy paste απο συζήτηση αυτό. και έχω πολλαααα τέτοια... απο gamers που δεν μεγάλωσαν μεσα στα 80s και 90s κ δυστυχώς με τη λέξη adventure πάρα πολλοί σκεφτονται άλλου είδους παιχνιδια.

και αντιστρόφως, έχω συζητηση με άτομο να ζητάει κανονικά adventures και πολύ κόσμο να του προτείνει action.
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 20:17 #43922

Skywalker333 wrote:
Κωσταντίνε, μην βγάζεις λάθος συμπεράσματα, προφανώς και εγώ ξέρω τι ειναι κ τι δεν ειναι.
Συγνώμη αλλά πως κατάλαβες ότι απευθύνομαι σε εσένα και στις γνώσεις σου προσωπικά; Εννοείται ότι ξέρεις αλλιώς δεν θα έγραφες εδώ. (Ρε μπας και δεν ξέρω να γράφω; :? )

Γενικά μιλάω. Όσο για το διάλογο. Όχι δεν μου προκαλεί εντύπωση. Αλλά τι σημαίνει αυτό; είναι πολλοί περισσότεροι που επίσης δεν μεγάλωσαν μεσα στα 80s και 90s και ξέρουν πολύ καλά τι είναι adventure.

Πάλι η κουβέντα γυρνάει σε άλλα πράγματα. Castle επανέφερε την τάξη... :D
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 20:32 #43923

Constantine_R wrote:
Skywalker333 wrote:
Κωσταντίνε, μην βγάζεις λάθος συμπεράσματα, προφανώς και εγώ ξέρω τι ειναι κ τι δεν ειναι.
Συγνώμη αλλά πως κατάλαβες ότι απευθύνομαι σε εσένα και στις γνώσεις σου προσωπικά; Εννοείται ότι ξέρεις αλλιώς δεν θα έγραφες εδώ. (Ρε μπας και δεν ξέρω να γράφω; :? )

Γενικά μιλάω. Όσο για το διάλογο. Όχι δεν μου προκαλεί εντύπωση. Αλλά τι σημαίνει αυτό; είναι πολλοί περισσότεροι που επίσης δεν μεγάλωσαν μεσα στα 80s και 90s και ξέρουν πολύ καλά τι είναι adventure.

Πάλι η κουβέντα γυρνάει σε άλλα πράγματα. Castle επανέφερε την τάξη... :D


βρε στο θέμα μας ειμαστε!
απλά εξηγώ πως με το να μη σεβόμαστε μια ταμπέλα, δημιουργεί παρα πολλά προβλήματα που δεν τα βλέπουμε.
ειτε μιλάμε για κράτη (Ακουσα απο 30αρη Αγγλο με PHD οτι οι Ελληνες θέλουμε να κλέψουμε την ιστορία των Μακεδόνων...), είτε για φαγητά (γιαυτό υπάρχει η προτατευόμενη ονομασία προέλευσης και πλέον φέτα βγαίνει μονο Ελλάδα, οι άλλοι το βγάζουν σαν greek white cheese κ ειναι αθλιο!), είτε για παιχνίδια.

Δεν θα ήταν ωραίο να υπήρχε μια χρυσή σφραγίδα πάνω τους, όπως έκανε παλιά η Nortec στα παιχνίδια της nintendo? Αυτο ειναι adventure, αυτό ειναι dvd movie που πατάς κάθε τόσο ένα κουμπακι! :lol: :lol: :lol:



Στα της Daedalic, ειμαι προβληματισμένος παρα πολύ. Μπορεί να είπαν την φράση "challenging puzzles" για το Devil's Men αλλά η ίδια ατάκα έχει υποθεί πολλεεεεες φορές στη βιομηχανία για entry level games.
Φοβάμαι πως μπορεί να δούμε μια περίεργη απλοποίηση κ ευκόλυνση απο την εταιρία σταδιακά σταδιακά. Αν δε, θεωρήσουν οτι πέτυχε το πείραμα στο Whispered World 2, που θα πάρει υψηλούς βαθμούς στα gamespot/ign/eurogamer (aka πανασχετα sites), τότε το έχω σχεδον σίγουρο πως θα ακολουθήσει παρόμοια τακτική κ για τα υπόλοιπα παιχνίδια της. Κ μιας κ είναι ο μεγαλύτερος hardcore adventure developer αυτή τη στιγμή, το πλήγμα θα ειναι μεγάλο.
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 20:49 #43926

Skywalker333 wrote:
Αλέξανδρε, μιας κ ασχολείσαι με τα adventures αποσο ακούω, μπορείς να μου προτείνεις ένα καλό με αρχαία μυστήρια κλπ"
"Φυσικά φίλε μου. Fate of Atlantis, Zarzura, Lost Horizon..."
...λίγη ώρα μετά
"αααα όχι τέτοια χαζά. Adventures λέω, σαν το Uncharted και το Assassin's Creed"...
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Γ@&@%Ο!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αυτό που αναφέρεις είναι όντως ένα θέμα, αλλά δε φταίνε τόσο οι ταμπέλες όσο η εσφαλμένη νοοτροπία πολλών παικτών.

Αν και η αλήθεια είναι πως τα action-adventure όντως πήραν κάπου στραβό δρόμο και έγιναν περισσότερο action παρά adventure.

Ένα σοβαρό θέμα που έχει άμεση σχέση με αυτό που λες είναι πως ποτέ δε βρέθηκε ένας ικανοποιητικός και κοινά αποδεκτός τρόπος ονομασίας των παραδοσιακών adventure που να αναφέρεται στο gameplay και όχι στη γραφική απεικόνιση (όπως πχ tactical party RPG για τα κλασικά RPG σε αντιπαραβολή με τα πιο action driven action-RPG). Εννοείται πως ο όρος point and click adventure game μου φέρνει αλλεργία, (αν και τον χρησιμοποιώ συχνά για να συνεννοηθώ), μια και αναφέρεται στο γραφικό στυλ και δεν έχει καμία σχέση με το gameplay. Ας πούμε τα καινούργια Sherlock Holmes (αν και έχω σοβαρές ενστάσεις τόσο για την ποιότητα όσο και για την ενσωμάτωση κάποιων από τους γρίφους τους) από άποψης γραφικής απεικόνισης είναι γελοίο να ονομάζονται point and click adventures, παρ'όλο που ανήκουν ξεκάθαρα στο genre.

Θα ήταν σαφώς προτιμότερη κάποια ονομασία του τύπου plot-driven puzzle adventures (το αναφέρω σαν πρόχειρο παράδειγμα κι όχι ως σοβαρή πρόταση), αλλά αν χρησιμοποιήσεις αυτήν ή κάποια παρόμοια ορολογία παραέξω, θα σε κοιτάζουν όλοι σαν χαζοί. Και με το δίκιο τους, αφού δεν επικράτησε κοινώς κάποια τέτοια ονομασία.
Constantine_R wrote:
Πάλι η κουβέντα γυρνάει σε άλλα πράγματα. Castle επανέφερε την τάξη... :D
Και κάπως έτσι υπακούω στον μέγα Tex-ολόγο Constantine_R και λέω πως το ουσιώδες θέμα δεν είναι αν τα interactive movies, exploration games, action-adventure είναι ή δεν είναι παρακλάδια/υποκατηγορίες των adventure games (κάποια από τα οποία θα μπορούσαν να θεωρηθούν κάλλιστα πως είναι- και αυτό είναι όντως μια άλλη μεγάλη κουβέντα), αλλά αν υπάρχει χώρος (και πόσος είναι αυτός) στις μέρες μας για τους δημιουργούς που θέλουν να υπηρετήσουν αυτό που αποκαλούμε παραδοσιακό adventure (αυτό ίσως είναι προτιμότερος όρος από το point and click). Με άλλα λόγια το θέμα είναι η τάση και η ροπή να βγαίνουν ΜΟΝΟ ή τέλος πάντων ΚΥΡΙΩΣ παιχνίδια με υπεραπλοποιημένο gameplay ή με μετατόπιση του κέντρου βάρους στο στυλ των παιχνιδιών της Telltale.

Όλα τα παρακλάδια ωραία είναι, αν όμως κόψεις τον κορμό πεθαίνει.

PS: Βρε δε σας προλαβαίνω!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Skywalker333 wrote:
Φοβάμαι πως μπορεί να δούμε μια περίεργη απλοποίηση κ ευκόλυνση απο την εταιρία σταδιακά σταδιακά. Αν δε, θεωρήσουν οτι πέτυχε το πείραμα στο Whispered World 2, που θα πάρει υψηλούς βαθμούς στα gamespot/ign/eurogamer (aka πανασχετα sites), τότε το έχω σχεδον σίγουρο πως θα ακολουθήσει παρόμοια τακτική κ για τα υπόλοιπα παιχνίδια της. Κ μιας κ είναι ο μεγαλύτερος hardcore adventure developer αυτή τη στιγμή, το πλήγμα θα ειναι μεγάλο.
Συμφωνώ απολύτως. Το πρόβλημα όμως για μένα δεν έγκειται στο αν τα παιχνίδια της Telltale ονομάζονται ή όχι adventure αλλά στη γενικότερη τάση της βιομηχανίας. Θα ξαναφέρω το παράδειγμα για τα RPG όπου η κατάσταση κάπου φαίνεται να ξεκαθαρίζει. Το Witcher 2 είναι ένα καταπληκτικό action RPG, από τα καλύτερα που έχουν βγει τα τελευταία χρόνια, αλλά σε αρκετά σημεία η διαφορά του από ένα action παιχνίδι γίνεται πραγματικά δυσδιάκριτη. Επίσης πολλοί είναι αυτοί που γνωρίζουν μονο τους action RPG τίτλους και δεν έχουν ιδέα για τα tactical party RPG που μεσουρανούσαν κάποτε (και που ευτυχώς κάνουν comeback στις μέρες μας), οι οποίοι αν πας να τους προτείνεις κάποιον τίτλο αυτού του είδους θα σου απαντήσουν όπως τα παιδιά στα pms που μου αναφέρεις. "Τι είναι αυτά που μου λες; Εγώ θέλω παιχνίδι με ήρωα μαγκίτη σαν τον Γουίτσορα και μάχες που βασίζονται περισσότερο στη δεξιοτεχνία των χεριών μου και λιγότερο στα stats του χαρακτήρα." Σημαίνει αυτό πως το Witcher 2 δεν είναι RPG; Ασφαλώς και όχι. Ή θα ήταν μήπως λύση του προβλήματος να πάψουμε να το ονομάζουμε RPG; Δεν το νομίζω... Αυτοί που θα γύρευαν παιχνίδια σε αυτό το στυλ απλώς δε θα χρησιμοποιούσαν τη λέξη RPG, όταν θα το αναζητούσαν.

ΟΚ. Σταματάω, γιατί θα γράψετε πάλι και θα τρέχω να σας προλάβω... :mrgreen:
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 16 Ιουν 2014 23:35 #43933

AstronautDown wrote:
Τέλος θα ήθελα να καταστήσω σαφές ότι κανένα παιχνίδι δεν πολτοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της συγγραφής του εν λόγω ποστ. Τα σέβη μου.
Να διευκρινίσω πως μια χαρά είναι το κείμενό σου, απλώς δε συμφωνώ με τη θέση του.
AstronautDown wrote:
Όπως όλες οι τέχνες έτσι κ η δημιουργία παιχνιδιών (οφείλει να) εξελίσσεται συνεχώς. Μετά μεγάλης μου λύπης βλέπω πως από όλους τους gamers, οι adventurers είναι μακράν οι πλέον πολέμιοι αυτής της εξέλιξης· τις περισσότερες φορές δε φορώντας ειδικά προσαρμοσμένες παροπίδες που μπλοκάρουν ακριβώς εκείνα τα προβλήματα που θα έπρεπε το γένος να εξαλείψει πρώτα.
Ώπα εδώ ξεκινάει μεγάλη κουβέντα. Προσωπικά μου αρέσει η εξέλιξη και γουστάρω υβριδικά παιχνίδια, όπως τα Portal και το L.A. Noire. Επίσης μου αρέσει η τόλμη και οι πειραματισμοί στο gameplay. Από εκεί και πέρα, είναι κάποια πράγματα στα adventure που ΔΕΝ θέλω να απεμποληθούν από το είδος, γιατί προσωπικά συνιστούν κομμάτι ενός τύπου gameplay που απολαμβάνω. Δηλαδή αν βγει κάποιος και πει πως πρέπει να καταργηθούν τα stats στα RPG, δε θα διαμαρτυρηθούν δικαιολογημένα οι RPGάδες; Για να συνεχίσουμε ουσιαστικα την κουβέντα πάντως, ποια ακριβώς θεωρείς ότι είναι "εκείνα τα προβλήματα που θα έπρεπε το γένος να εξαλείψει πρώτα"; Πιστεύω αν διευκρινίσεις, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε σε πιο ουσιαστικό επίπεδο.

Το gameplay πάντως του Walking Dead ποτέ δεν έκρυψα πως ΔΕΝ μου αρέσει. Το παιχνίδι έχει σαφώς άλλες αφηγηματικές κυρίως αρετές, αλλά σαν gameplay εμένα δε με ικανοποιεί και δε μου δίνει το είδος της παικτικής απόλαυσης που περιμένω από ένα adventure. Αυτό δε σημαίνει τόσο πως δεν είναι adventure, απλώς είναι ένα είδος adventure που προσωπικά δε με συγκινεί και τόσο.
The administrator has disabled public write access.

Re: Deadalic's (Casual?) Turn 17 Ιουν 2014 00:05 #43935

  • AstronautDown
  • AstronautDown's Avatar
  • OFFLINE
  • Space Janitor
  • I'm selling these fine leather jackets™
  • Posts: 39
Castledoque wrote:
Ώπα εδώ ξεκινάει μεγάλη κουβέντα. Προσωπικά μου αρέσει η εξέλιξη και γουστάρω υβριδικά παιχνίδια, όπως τα Portal και το L.A. Noire. Επίσης μου αρέσει η τόλμη και οι πειραματισμοί στο gameplay. Από εκεί και πέρα, είναι κάποια πράγματα στα adventure που ΔΕΝ θέλω να απεμποληθούν από το είδος, γιατί προσωπικά συνιστούν κομμάτι ενός τύπου gameplay που απολαμβάνω.

Μα ποιος μίλησε για απεμπόληση; Επειδή βγήκαν κ είπαν δυο εταιρείες ότι θα παίξουν αλα-telltale σημαίνει καθαίρεση του είδους; Αφοδεύσαμε για το τι κάνει η Daedalic κ η κάθε Daedalic... Άλλωστε, η Telltale έκανε κάτι που "έπιασε" αλλά μην ξεχνάμε ότι πριν από αυτό έκανε το Jurrasic Park που έπιασε κ αυτό... πάτο. Άρα έφτασε όπου έφτασε κάνοντας κ αυτή τον πειραματισμό της, όχι από τύχη. Κ όταν με το καλό ξεφουσκώσει το όλο θέμα "επιλογές, μη-γραμμικότητα, κλπ." θα κάνει κάτι άλλο.
Castledoque wrote:
Για να συνεχίσουμε ουσιαστικα την κουβέντα πάντως, ποια ακριβώς θεωρείς ότι είναι "εκείνα τα προβλήματα που θα έπρεπε το γένος να εξαλείψει πρώτα"; Πιστεύω αν διευκρινίσεις, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε σε πιο ουσιαστικό επίπεδο.

Ένα από τα πιο κλασσικά παραδείγματα είναι ο συνδυασμός όλων των αντικειμένων στο inventory μέχρι να γίνει κάτι. Ή το, κουβαλάω τα πάντα στις τσέπες του τζιν μου. Ή το, θέλω να βρω ένα νόμισμα κ σε όλο το σύμπαν υπάρχει μόνο ένα χωμένο ανάμεσα σε κάτι μαξιλάρια ενός καναπέ ενός μπαρ. Αυτά είναι προβλήματα που έπρεπε να έχουν εξαφανιστεί εδώ κ καιρό, κ το μόνο που κάνουν είναι να προκαλούν ρήξη του immersion κ εκνευρισμό. Στο Moebius είχε λαβύρινθο, για όνομα του Schaffer κ της Williams, εν έτει 2014... Είναι κάποια παραδείγματα (έχω κ άλλα) τα οποία ζέχνουν αναχρονισμό χειρίστης μορφής.
Music is a product of the mind, not the heart.
The administrator has disabled public write access.