Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Myst? - Ρε ούστ!

Myst? - Ρε ούστ! 15 Απρ 2005 18:44 #4942

Ξεκινώντας αυτο το thread με τον πλέον προβοκατόρικο τίτλο, πιστεύω ότι ήρθε επιτέλους το πλήρωμα του χρόνου για να μπουν κάποια πράγματα στην θέση τους. Τέλος πια στην δικτατορία του Myst και των κλώνων του!
Απο που κι΄ως που λοιπόν έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρείται το Myst και τα αποπαίδια του ως το απαύγασμα του adventure gaming;

Ας δούμε λοιπόν τι σημαίνει Myst:

1) Πλήρης απομονωτικό περιβάλλον. Δεν μιλάς σε κανέναν γιατί απλά δεν υπάρχει κανένας. Λυπούμαστε, αλλά δεν έχουμε τάσεις αυτοκτονίας.

2)Υπερ-παράλογοι, μηχανικοι γρίφοι του στύλ "Μετακίνησε 127 μοχλούς που είναι διασκορπισμένοι σε μια αχανή περιοχή με τέτοιο τρόπο ωστε να ανοίξει μία άσχετη πόρτα η οποία και βρίσκεται άλλα 345 χιλιόμετρα μακριά απο τον πλησιέστερο μοχλό." Έχουμε κάποιο λογική ένδειξη ότι η μετακίνηση των μοχλών συνδέεται με το άνοιγμα της πόρτας; Όχι βέβαια!! Ποιό είναι το pattern βάσει του οποίου θα μετακινήσουμε τους μοχλούς; Μα φυσικά trial & error!!

3)Σενάριο που θα το ζήλευαν σαπουνόπερες όπως το "Καλημέρα Ζώη" ή "Η Λάμψη". Ο πατέρας-πατριάρχης Atrus, η γλυκιά του γυναικούλα Catherine, οι δυο άσωτοι υιοί και η μια η κόρη. Προτιμώ την οικογένεια Δράκου, λυπάμαι.

4)Σκοπός; Σε καλεί απο το πουθενά ο Atrus για να του λύσεις τα οικογενειακά του προβλήματα. Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω, συγγνώμη αλλά δεν θα μπορέσω.

Εν τέλει, τι μένει; Μια βαρετή εμπειρία όπου περιπλανιέσαι άσκοπα στην μέση του πουθενά λύνοντας ανορθόδοξους γρίφους.

Αυτού του είδους τα adventures θέλουμε;
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
The administrator has disabled public write access.

Myst? - Ρε ούστ! 16 Απρ 2005 00:41 #4944

  • VicTim
  • VicTim's Avatar
  • OFFLINE
  • Walker Survivor
  • Posts: 453
για κάποιους που αρέσκονται σε τέτοιου είδους "μηχανικούς" γρίφους και τους αρέσει να περιπλανιόνται στα μοναδικά (αντικειμενικά) myst περιβάλλοντα τα myst είναι μοναδικά. ίσως όχι το στοιχείο σου (ούτε κι εμένα για να σου πω την αλήθεια) αλλά δεν υπάρχει λόγος κανένας να τα θάβεις, ειδικά απ τη στιγμή που ξέρεις οτί πολλοί adventurers τα προσκυνάνε. άσε τον καθένα να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα..
Absof^%$@*#lutely
The administrator has disabled public write access.

Myst? - Ρε ούστ! 16 Απρ 2005 02:19 #4946

  • neo83_gr
  • neo83_gr's Avatar
  • OFFLINE
  • Schattenjäger
  • Posts: 551
ΑΙΣΧΟΣ!!! ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ!!!!! ( και μια προβοκατορικη απαντηση :D )

παντως νομιζω πως το thread ειναι εντελως υποκειμενικο.καθενας εχει τις αποψεις του για καποια πραγματα πχ εμενα δε μου αρεσουν τα RPG (ακουω τα βρισιδια),αλλοι τα LOTR,αλλοι τα matrix (μην το πειτε μπροστα μου!) αλλοι τν τσελσι (και καλα κανουν).....και ξερω γω τι αλλο.
Εμενα μου αρεσουν παρα πολυ τα myst για παρα-παρα πολλους λογους που θελουν πολλες σειρες αναλυση αλλα βασικα ειναι οι ακολουθοι : κοσμοι - γριφοι - γραφικα - ηχος -ατμοσφαιρα - ιστορια (αφησα τιποτα απ'εξω?)
νομιζω πως ειναι αψογα παιχνιδια ΟΛΑ και δε θα επεκταθω αλλο.απλα καθετι καλο και με φανατικους οπαδους εχει και φανατικους εχθρους

Τωρα οσο τι παιχνιδια θελουμε....εδω σηκωνει λιγο κουβεντα.Η πολυ μεγαλη επιτυχια των MYST εφερε και κλωνους και πολλα απο αυτα τα παιχνιδια ειναι απαισια.Γιατι?πολυ απλα εχουν εντελως παραλογους γριφους και γενικα ειναι πολυ 'ρηχα', εντελως αντιθετα με τα myst.δε μου αρεσαν ουτε τα atlantis ουτε και το schizm και το sentinel (της detalion που επαιζα τωρα) και πολλα αλλα που δε μου ερχονται...
τελικα καταληγουμε.......πουθενα-καθενας παιζει οτι θελει
The administrator has disabled public write access.

16 Απρ 2005 04:01 #4947

  • aiRness
  • aiRness's Avatar
  • OFFLINE
  • Just point & click...
  • Posts: 1141
Τι σχέση έχει τώρα το *τι* adventures θέλουμε με το ότι το Myst απλά υπάρχει...

Προσωπικά βαριέμαι πάλι αυτό το thread γιατί θα γίνει flame στο τέλος. Οι απόψεις μου για την σειρά είναι γραμμένες σε αρκέτα post από τότε που ιδρύθηκε το advadv και μετά από πολλές συζητήσεις περί Myst. No problem με όσους θέλουν να πουν την άποψη τους.

PS1. Άσε που θα σας αναλάβει ο qrious :)
PS2. Εύκολος στόχος το Myst, ειδικά τα τελευταία χρόνια που το είδος πάει κατα διαόλου...Ένα thread που αφορούσε το μέλλον του είδους θα ήταν πιο χρήσιμο. Αυτά όλα τα λέω γιατί αναφέρθηκε το Myst και το είδος (βλ. το μέλλον του). Anyway, np with the thread. Θα το παρακολουθώ για ενδιαφέροντες απόψεις.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
The administrator has disabled public write access.

Re: Myst? - Ρε ούστ! 16 Απρ 2005 13:09 #4948

SchOOl_VicTIm wrote:
[...]ίσως όχι το στοιχείο σου (ούτε κι εμένα για να σου πω την αλήθεια) αλλά δεν υπάρχει λόγος κανένας να τα θάβεις, ειδικά απ τη στιγμή που ξέρεις οτί πολλοί adventurers τα προσκυνάνε. άσε τον καθένα να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα..

Συγγνώμη αλλά τα μηνύματα που γράφει ο καθένας μας είναι πάντα έκφραση υποκειμενικών απόψεων. Κι εννοείται πως ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του από αυτά που διαβάζει. Αυτό δε σημαίνει πως αν κάτι δε μας άρεσε, δε μπορούμε (ή δεν πρέπει) να το θάψουμε επειδή κάποιοι άλλοι το προσκυνάνε. Ίσα-ίσα... συζητήσεις γύρω από θέματα όπου οι απόψεις συγκρούνται (φιλικά πάντα) είναι πάντα πιο ενδιαφέροντα από αυτά που όλοι συμφωνούν με όλους. Άλλωστε, υπάρχει εδώ και πόσες μέρες poll στην αρχική σελίδα που αφορά στο θέμα αρέσκειας ή απέχθειας προς τα Myst. Τι πιο επίκαιρο λοιπόν?! :wink:

Κι αφού ξεκαθαρίσαμε τα περί υπάρξεως του θέματος, ας περάσουμε και στο φλέγον ζήτημα:

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον Elessar. Απεχθάνομαι τα Μyst. Όχι απλά δε μου αρέσουν, τα απεχθάνομαι. Κι αυτό για τον εξής απλούστατο λόγο: δεν είναι απλά ένας τίτλος που έπαιξα και δε μου άρεσε. Εκεί θα έλεγα πολύ απλά πως δε μου άρεσε, το γιατί δε με κάλυψε το παιχνίδι, και τέλος. Αυτά όμως τα έχουν θεοποιήσει! Αποτελούν σημείο αναφοράς. Θεωρείσαι προβληματικός αν δε σου αρέσουν κι ανεπαρκής αν δε τα έχεις παίξει (και μην πει κανείς πως δεν έχουν ειπωθεί κι αυτά). Όλη αυτή η myst-mania λοιπόν, δεν αφήνει περιθώρια για ευγενικούς και συγκαταβατικούς χαρακτηρισμούς του στυλ "δε μου άρεσε", "ήταν βαρετό", "με εκνεύριζαν οι γρίφοι του", "με κούραζε η μονοτονία του", "εξοργίστηκα με τα ατελείωτα πέρα-δώθε στις αχανείς του εκτάσεις", κτλ κτλ κτλ. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω μερικοί τα προσκυνάνε. Άρα... τι πιο λογικό από τους "άλλους" να τα θάβουνε?! :wink:

Θα επανέλθω γιατί προσωπικά μου αρέσε πολύ ως θέμα...
Nothing happens unless first a dream...
The administrator has disabled public write access.

Re: Myst? - Ρε ούστ! 16 Απρ 2005 13:14 #4949

  • qrious
  • qrious's Avatar
  • OFFLINE
  • Yahvo
  • Posts: 926
Elessar wrote:
Τέλος πια στην δικτατορία του Myst και των κλώνων του!
η δικτατορία των myst όπως εσύ λες σε λίγους μήνες που θα βγει και το τελευταίο θα τελειώσει. όσο για τους υποτιθέμενους κλώνους του αυτή έχει τελειώσει προπολλού ,αρκεί vα δεις τα adventure που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό. μονο το aura θα μπορούσε ίσως να μπει στην κατηγορια που εσύ λες "myst clones".
Απο που κι΄ως που λοιπόν έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρείται το Myst και τα αποπαίδια ως το απαύγμασμα του adventure gaming;
ποιος το θεωρεί αυτό; μια πολύ μικρή ομάδα των φανατικών οπαδών του;
τέτοιοι υπάρχουν από όλες τις μεριές.
Ας δουμε λοιπόν τι σημαίνει Myst:

1) Πλήρης απομονωτικό περιβάλλον. Δεν μιλάς σε κανέναν γιατί απλά δεν υπαρχει κανένας. Λυπούμαστε, αλλά δεν έχουμε τάσεις αυτοκτονίας.
το κανένας είναι υπερβολή ,και εκτος αυτού ένα από τα συστατικά στην ατμόσφαιρα του myst είναι ακριβώς αυτό.
αυτό που εσένα σου προκαλεί τάσεις αυτοκτονίας εμενα με κάνει να γίνομαι ένα με τον κόσμο του παιχνιδιού.
2)Υπερ-παράλογοι, μηχανικοι γρίφοι του στύλ "Μετακίνησε 127 μοχλούς που είναι διασκορπισμένοι σε μια αχανή περιοχή με τέτοιο τρόπο ωστε να ανοίξει μία άσχετη πόρτα η οποία και βρίσκεται άλλα 345 χιλιόμετρα μακριά απο τον πλησιέστερο μοχλό." Έχουμε κάποιο λογική ένδειξη ότι η μετακίνηση των μοχλών συνδέεται με το άνοιγμα της πόρτας; Όχι βέβαια!! Ποιό είναι το pattern βάσει του οποίου θα μετακινήσουμε τους μοχλούς; Μα φυσικά trial & error!!
από εδώ φαίνεται ότι δεν έχεις παίξει η δεν έχεις κάτσει να ασχοληθείς σοβαρά με ένα myst.
οι γρίφοι στην πλειοψηφία τους είναι απόλυτα λογικοί και βασίζονται στην παρατήρηση του περιβάλλοντος σαν σύνολο ,αλλα και στην συλλογή στοιχειων από αυτό.είναι λοιπον υπέρ-λογικoi και έχουν πάντα λόγο ύπαρξης.
3,4)Σενάριο που θα το ζήλευαν σαπουνόπερες όπως το "Καλημέρα Ζώη" ή "Η Λάμψη". Ο πατέρας-πατριάρχης Atrus, η γλυκιά του γυναικούλα Catherine, οι δυο άσωτοι υιοί και η μια η κόρη. Προτιμώ την οικογένεια Δράκου, λυπάμαι.

το myst λοιπόν έχει ίσως το βαθύτερο και λεπτομερέστερο σενάριο από οποιοδήποτε άλλο adventure(και οχι μονο) απλά είναι κυρίως backstory . αν εξαιρέσεις το uru που ασχολείται άμεσα με αυτό το backstory όλα τα αλλα myst ασχολούνται έμμεσα και περιστρέφονται κύριώς γύρο από τον atrus και την οικογένεια του.

για αυτό άλλωστε το myst σημαίνει στον καθένα διαφορετικά πράγματα. οι fans πχ ασχολούνται κυρίως με το backstory (τον κόσμο των d'ni κτλπ).
κάποιος άλλος με την ιστορία του atrus, άλλος το παίζει για τους εξαιρετικούς γρίφους άλλος για τα γραφικά και και ούτω καθ' εξής

για οποιον δεν το γνωρίζει έχουν εκδοθεί 3 βιβλία που περιγραφουν την ιστορία του myst.
Αυτού του είδους τα adventures θέλουμε;
εγώ προσωπικά θέλω ΚΑΙ αυτό , όχι μονο αυτό.
και δεν είναι είδος. το myst είναι μοναδικό
The administrator has disabled public write access.

Re: Myst? - Ρε ούστ! 16 Απρ 2005 14:38 #4950

  • Zagorin
  • Zagorin's Avatar
  • OFFLINE
  • Pirate Wannabe
  • Posts: 258
Είχα πει τις απόψεις μου για το myst πριν καιρό στο Forum του pcmaster. Εδώ είναι τα Links
http://www.pcmaster.gr/forum/default.as ... &PageSize=

και

http://www.pcmaster.gr/forum/default.as ... &PageSize=

Τα κάνω copy paste
Όπως γνωρίζεις τα myst είναι τα πιο διαφημισμένα adventures που έχουν υπάρξει. Για αυτό μάλιστα έχουν κάνει και τόσο μεγάλες πωλήσεις. Οπότε πάρα πολλοί gamers τότε, το πρώτο adventure που έπαιξαν ήτανε ένα myst. Γνωρίζεις κανένα άτομο που έπαιξε το πρώτος τους adventure στον κόσμο του myst? Εγώ ξέρω,αρκετά άτομα μάλιστα. Και αν ήξερες τι μου έχουν πει, θα φρίκαρες. Και το χειρότερο είναι ότι είχαν δίκιο. Επειδή δεν έχω ώρα να γράφω μεγάλα κείμενα, θα πω γρήγορα ότι η έλλειψη character development (όπως στα κανονικά adventures), η έλλειψη χαρακτήρων, story development (με ένα πιο ευκολομάσητο τρόπο) και φυσικά (και το πιο σημαντικό) η απίστευτη δυσκολία είχαν προκαλέσει αρκετή “δυσφορία”. Αυτό πιθανότητα οδήγησε αρκετοί να επιστρέψουν το παιχνίδι.

Το χειρότερο όμως ήτανε αυτό που ακολούθησε. Όλα τα adventures που έβγαιναν μετά από το myst, θέλανε να μιμηθούν το myst (κυρίως στις πωλήσεις). Δυστυχώς όμως ήταν κακά clones. Και φαντάσου να παίζεις myst και να έχεις τα μειονεκτήματα του myst χωρίς όμως τα πλεονεκτήματα (ωραίο story, immersion, μουσική κ.τ.λ.). Κόλαση......... Γι' αυτό κανείς δεν έπαιζε adventures τότε. Και τότε όλοι άρχισαν να πιπιλάνε την καραμέλα του θανάτου των adventures. Θυμάμαι στις τότε συζητήσεις που κάναμε στα διάφορα forums έλεγα ότι αν αρχίσουν να βγαίνουν πάλι κανονικά adventures θα ξαναζωντανέψει το είδος, κάτι που έγινε Γιατί, κακά τα ψέματα, τα myst δεν είναι κανονικά adventures και ούτε αντιπροσωπευτικά του είδους και κάνει κακό να περνάει σε νέους παίχτες ότι τα myst είναι το τέλειο στα adventures και μόνο η αμβροσία των θεών είναι καλύτερη από το riven.

Τέλος, δεν λέω ότι μόνο τα myst φταίνε για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε που νομίζω ότι πλέον έχει περάσει. Υπάρχουν και άλλοι λόγοι βέβαια, αλλά να μην λέμε ότι δεν φταίνε καθόλου γιατί απλώς αυτό δεν είναι αλήθεια.

και
>apla edo na po oti afti i apopsi exei ksekinisei apo periodika tipou pcgamer,pczone >etc ta opoia akoma kai tora pou kai pou opote einai na vgaloun tin kakia tous gia to >myst (alla kai ta advs genikotera) tin xrisimopoioun - i 2i sinithismeni karamela >einai oti to myst einai ena aplo slide apo fotografies diakopon...

Πάντως εγώ αυτήν την άποψη δεν την έχω ακούσει από τα περιοδικά που αναφέρεις καθώς δεν διαβάζω lifestyle περιοδικά .
Πάντως από αρκετούς adventurers που έχω συνομιλήσει στα σοκάκια του internet, αρκετοί ενστερνίζονται αυτήν την άποψη. Βέβαια είμαστε μειοψηφία σχετικά με το σύνολο αλλά υπάρχει αυτή η άποψη.


>katarxas to paixnidi egine terastia epitixia afto den to amfisvitei kanenas - omos den >nomizo oti sarose epeidi psarose (sic) tous neous gamers tote me kapoia megali >diafimistiki kampania (daikatana i longest journey kaneis?) - pio poli to word by >mouth epaixe rolo dioti kai ego tote etsi to gnorisa -akouga apo filous poso kalo >einai kai to agorasa telika -
>opote an auto pou les me tis epistrofes itan se megali
>klimaka tote kai ego tha akouga arnitika pramta kai den tha to epairna-oxi oti auto to >epixeirima sou to ti emathes apo allous leei kai tipota-ego edosa to myst se filous >pou eixan to pc gia na paizoun mono colin kai kolisan mazi tou-
>afto leei kai polla?oxi vevea

Να σου εξηγήσω πως έγινε το “word by mouth”, καθώς έχω ζήσει την εποχή που βγήκε το myst. Το myst για την εποχή του ήτανε πρωτοποριακό. Όχι κυρίως το ότι ήτανε puzzle games (καθώς το 7th Guest και το 11th Hour βγήκανε πριν από αυτό) κυρίως για τα συναισθήματα που έβγαζε και τα γραφικά του. Έτσι κυρίως οι gamers του τότε καιρού (που όλοι τότε επί το πλείστον είχαν παίξει και ένα adventure) είχαν πορωθεί (μέσα σε αυτούς και εγώ). Αλλά εκείνη την εποχή άρχιζαν να μπαίνουν καινούργιοι παίχτες και γνώριζαν τα adventure με το Myst το οποίο θεωρούταν το καλύτερο adventure από όλους τους τότε adventures και μάλιστα το πρότειναν σε όλους. Και στο τέλος- τέλος το Μyst δεν είναι adventure. Είναι ένα σύνολο από puzzle games γαρνιρισμένο με adventures στοιχεία.


>to myst efere ena diaforetiko aera sto adventure eidos-den thimamai tora an >proipirxan puzzle adv games (to 7th guest meta vgike i prin?) alla einai gegonos oti >akolouthisan
>nea myst-like ta opoia omos borei na min ftanane to epipedo ton myst alla itan apo >mona tous eksairetika kai epitiximena emporika

Ο νέο αέρας ήτανε να διώξει τους χαρακτήρες σαν οντότητες από το παιχνίδι, να γλιτώσει το κόπο από τους σχεδιαστές παιχνιδιών να βρίσκουνε γρίφους πιο δεμένους με την ιστορία κ.τ.λ. Μην παρεξηγείς δεν λέω ότι δεν ήτανε ένα νέο στυλ παιχνιδιού, αυτό που λέω είναι ότι δεν έπρεπε να γίνει mainstream στα adventures η σχολή του myst.

Δεν ξέρω αν είναι καλό παράδειγμα, αλλά φαντάσου ότι από εδώ και εμπρός όλοι οι ζωγράφοι να προσπαθούν να μοιάσουν τον Πικάσσο και όλοι οι πίνακες ζωγραφικής αν έχει αυτά τα ακατανόητα σχήματα (για πολλούς). Εσύ τι λες ότι θα γινότανε οι γενικές πωλήσεις ζωγραφικής. Θα μειωνότανε ή θα αυξάνονταν? Και φαντάσου την ίδια περίοδο να γίνει της μόδας να κρεμάμε φωτογραφίες από γνωστούς φωτογράφους στα κάδρα μας. Τι θα κάνει η πλειοψηφία του κόσμου? Θα αρχίσει να στρέφεται στις φωτογραφίες. Και οι οπαδοί των πινάκων ζωγραφικής θα τους λένε ότι δεν έχουνε κουλτούρα, δεν μπορούν τα καταλαβαίνουν τα συναισθήματα και τα μυνήματα που βγάζει ένας πίνακας ζωγραφικής (μην ξεχνάμε ότι όλα θα είναι του στυλ πικάσο).

Κατάλαβες τι εννοώ? Όπως λες παρακάτω για τους λόγους που έπεσαν τα adventure. Συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν υποστήριξα ότι τα myst είναι ο μοναδικός λόγος για την πτώση. Απλώς λέω ότι είναι ένας (σημαντικούς) από ένα σύνολο αιτιών.

Πάντως εγώ θεωρώ τα πιο δυνατά στοιχεία ενός adventure με σειρά προτεραιότητας είναι το story, characters, εξερεύνηση και τέλος τους γρίφους. Δηλαδή ένα adventure το καθορίζει κυρίως τo story και οι χαρακτήρες που το απαρτίζουν και όχι τόσο οι γρίφοι. Και όπως έγραψα και παραπάνω δεν θεωρώ ότι τα myst ότι είναι πραγματικό adventure. Όχι γιατί δεν έχει αυτά τα στοιχεία που αναφέρεις (άγνωστο μέρος, δεν γνωρίζεις τίποτα κ.τ.λ.) αλλά γιατί ένα στοιχείο που δεν καθορίζει και τόσο σημαντικά ένα adventure, τα puzzle, είναι τόσο υπερμεγεθυσμένο με αποτέλεσμα όλα τα άλλα ποιο σημαντικά στοιχεία που απαρτίζουν ένα adventure, χάνονται. Κατά την γνώμη μου τo Longest Journey είναι πιο κοντά στην έννοια τους είδους που ονομάζεται adventure ή έτσι θα πρέπει.

Πάντως είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι έχουνε κάνει πιο πολύ κακό τα myst από ότι καλό. Και αυτό οφείλεται στην θεοποίησή τους.
The administrator has disabled public write access.

Re: Myst? - Ρε ούστ! 16 Απρ 2005 14:44 #4951

  • qrious
  • qrious's Avatar
  • OFFLINE
  • Yahvo
  • Posts: 926
καλύτερα να τα έκανες ένα copy paste παρα link...
The administrator has disabled public write access.

16 Απρ 2005 14:45 #4952

  • aiRness
  • aiRness's Avatar
  • OFFLINE
  • Just point & click...
  • Posts: 1141
Να προσθέσω και εγώ για περί σεναρίου. Τα Myst έχουν οχι απλά υπόβαθρο αλλά μεγάλο υπόβαθρο με την αυτοκρατορία D'ni.

Μην λέμε ότι θέλουμε...Δεν είναι μετά από σχεδόν 15 χρόνια στις πρώτες θέσεις πωλήσεων όλων των εποχών. Και ας υποθέσουμε ότι τότε ήταν εντυπωσιακό και το αγόρασαν οι απανταχού gamers. Ε αυτό είναι επίτευγμα.

Γεια σας. :)
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
The administrator has disabled public write access.

16 Απρ 2005 18:55 #4953

Δύο - τρία πραγματάκια μόνο:

1) Σχετικά με την πρώτη θέση σε πωλήσεις εδώ και 10 χρόνια (Το '94 βγήκε το Myst). Εντάξει, αυτό δεν σημαίνει και τίποτα. Και το Sims έιναι στην πρώτη θέση εδώ και τόσα χρόνια, ακόμα και η Καλομοίρα ήταν στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Η εμπορικότητα δεν αποτελεί ένδειξη ποιότητας.

2) H ζημιά που έκαναν οι κλώνοι του Myst στο είδος είναι παραπάνω απο προφανείς. Τόνοι δευτεροκλασάτων adventures, φτηνές κόπιες του Myst είχαν κατακλύσει την αγορά εδώ και πολλά χρόνια.

3) Aς μου εξηγήσει κάποιος την λογική στο Underground Maze στο Myst όπου, όπως μαθαίνουμε απο το walkthrough πρέπει να στρίβουμε το όχημα ανάλογα με το ποιός ήχος ακούγεται απο τα ηχεία. Ο ήχος "Ting" σημαίνει North, To "Priiip" σημαίνει West κοκ. Αυτές απο αντιστοιχήσεις απο πού προκύπτουν? Ας μου εξηγήσει κάποιος την λογική τους, γιατί ως κοινός θνητός έχω πρόβλημα να αντιληφθω το μεγαλείο της σκέψης των δημιουργών.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
The administrator has disabled public write access.

16 Απρ 2005 19:07 #4954

  • qrious
  • qrious's Avatar
  • OFFLINE
  • Yahvo
  • Posts: 926
Elessar wrote:

3) Aς μου εξηγήσει κάποιος την λογική στο Underground Maze στο Myst όπου, όπως μαθαίνουμε απο το walkthrough πρέπει να στρίβουμε το όχημα ανάλογα με το ποιός ήχος ακούγεται απο τα ηχεία. Ο ήχος "Ting" σημαίνει North, To "Priiip" σημαίνει West κοκ. Αυτές απο αντιστοιχήσεις απο πού προκύπτουν? Ας μου εξηγήσει κάποιος την λογική τους, γιατί ως κοινός θνητός έχω πρόβλημα να αντιληφθω το μεγαλείο της σκέψης των δημιουργών.

αυτός ο γρίφος εξηγείται γιατί κάπου νωρίτερα στο παιχνίδι συναντάς το ίδιο pattern ήχων. δεν θυμάμαι λεπτομέρειες τώρα γιατί πάνε χρονια από τότε που έπαιξα το πρώτο myst. ισως επανέλθω αργότερα.
The administrator has disabled public write access.

Re: Myst? - Ρε ούστ! 16 Απρ 2005 20:36 #4955

  • Zagorin
  • Zagorin's Avatar
  • OFFLINE
  • Pirate Wannabe
  • Posts: 258
qrious wrote:
καλύτερα να τα έκανες ένα copy paste παρα link...

Η προτροπή σου, διαταγή. :)
The administrator has disabled public write access.

16 Απρ 2005 21:18 #4956

  • aiRness
  • aiRness's Avatar
  • OFFLINE
  • Just point & click...
  • Posts: 1141
Elessar μην μπλέκεις ανόμια πράγματα. Adventures με μουσική και εμπορικότητα...Άστο είναι άλλα τα κριτίρια.

PS. Προσωπικά σταματάω να κάνω post σε αυτό to thread (είμαι στην ίδια γραμμή με τον qrious και δεν θέλω να γράφουμε 2 φορές τα ίδια πράγματα). Χωρίς κανένα υπονοούμενο (δεν έχω άλλωστε πρόβλημα να πω κάτι σε κάποιον) δεν συμμετέχω άλλο, θα το παρακολουθώ μέχρι το σημείο που παρατήθονται επιχειρήματα και απο τις δύο πλευρές.

i.e > Το να μην σου αρέσει το στυλ των γρίφων του είναι σεβαστό και κατανοητό, αλλά όχι να λέμε παράλογα πράγματα. Ναι μεν είναι καλό το αυτοκίνητο αλλά εγώ δεν το αγοράζω (τέτοιου είδους επιχειρήματα θεωρώ βάσιμα όταν δεν συμφωνεί κάποιος ότι το Myst είναι ότι είναι σε όλος τους τομείς. Μέχρι στιγμής δεν είδα κάτι τέτοιο, στα negative, και δεν μπορώ να στρέψω την προσοχή μου εδώ).

Later.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
The administrator has disabled public write access.

16 Απρ 2005 22:29 #4957

  • Atrus
  • Atrus's Avatar
  • OFFLINE
  • Pirate Wannabe
  • Posts: 270
Συμφωνώ απόλυτα με τον qrious. Elessar, τα επιχειρήματά σου είναι τόσο υποκειμενικά που μόνο επιχειρήματα δεν μπορούν να αποτελέσουν! Οκ, δεν σου αρέσει και τελείωσε! Μπορούμε να μιλάμε ώρες για το Myst και αυτό γιατί είναι τόσο μοναδικό και προκαλεί έντονες αντιπαραθέσεις ανάμεσα στους adventurers. Η μόνη αντικειμενική αλήθεια είναι ότι αποτελεί σημείο αναφοράς πλέον στον χώρο των games γενικότερα, και κατ' εμέ δικαίως.
Elessar wrote:
1) Πλήρης απομονωτικό περιβάλλον. Δεν μιλάς σε κανέναν γιατί απλά δεν υπαρχει κανένας. Λυπούμαστε, αλλά δεν έχουμε τάσεις αυτοκτονίας.

Μας έστειλες τώρα...
Viva la Revolucion!
The administrator has disabled public write access.

16 Απρ 2005 23:11 #4958

  • Sandman
  • Sandman's Avatar
  • OFFLINE
  • Space Janitor
  • Posts: 88
Ένα παιχνίδι με την διαχρονική αξία του Myst και με τους άπειρους fans του δεν νόμιζω ότι σηκώνει κουβέντα για το αν αξίζει ή όχι.Γενικά όταν ενα παιχνίδι αντικειμενικότατα 8εωρείται διαμάντι και δημιουργείς topic με την υποκειμενική σου γνώμη τότε άναμφίβολα 8α καταλήξει σε flame war.

Πολλά myst-clones(διαφωνώ με τον όρο) είναι παιχνιδάρες με Π κεφαλαίο οπότε 8α συμφωνήσω με qrious κι εγώ.Πολλοί θεωρούν ότι τα puzzles δεν είναι κα8αρόαιμοι γρίφοι αλλά διαφωνώ απόλυτα.Χρειαζόμαστε adventure games γενικότερα και ειδικά παιχνίδια που γίνονται σημείο αναφοράς όπως το myst.
Remeber this.We of the endless are the servants of the living-we are NOT their masters.WE exist because they know,deep in their hearts,that we exist.
The administrator has disabled public write access.