Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Let's Play Blade Runner με ελληνικούς υπότιτλους

Let's Play Blade Runner με ελληνικούς υπότιτλους 15 Φεβ 2018 13:24 #49017

Σύντομη ενημέρωση: το LP μπαίνει σε ένα μικρό hiatus / διάλειμμα. Σκοπεύω να το συνεχίσω μόλις χαλαρώσει λίγο η δουλειά μου και καταφέρω να φτιάξω καλύτερα κάποιες από τις deleted scenes που προορίζονται για το επόμενο Bonus Episode. Ελπίζω να είναι σύντομα.

Επίσης δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν το επόμενο επεισόδιο θα είναι από το LP proper ή Bonus. Κλίνω προς το δεύτερο γιατί ήδη υπάρχει αρκετό υλικό -- και το editing δυσκολεύει όσο περισσότερο υλικό συγκεντρώνεται.
patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch!!!, Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango
The administrator has disabled public write access.

Let's Play Blade Runner με ελληνικούς υπότιτλους 26 Μαρ 2018 18:25 #49047

Το διάλειμμα του LP proper συνεχίζεται ακόμα, αλλά εν τω μεταξύ θα υπάρξουν κάποια special / bonus videos για να γεμίσουν το κενό.



Περί Voigt-Kampff (Συνέχεια)

Η υποβολή ενός ατόμου στο V-K τεστ από έναν Blade Runner τυπικά αντιμετωπίζεται με καχυποψία και γενικά θεωρείται προσβλητική έως απειλητική ενέργεια. Τόσο από Ρέπλικες υποκείμενα του τεστ όσο και από ανθρώπους . Η καχυποψία προέρχεται κυρίως από την αμφιβολία για την ακρίβεια των αποτελεσμάτων του και την πιθανότητα για επικίνδυνα false positives (πχ ένας άνθρωπος να ανιχνευτεί ως Ρέπλικα) που δίνουν το δικαίωμα στον Blade Runner να σκοτώσει κάποιον εν ψυχρώ χωρίς να χρειάζεται κανένα άλλο στοιχείο, ούτε καν κάποια αφορμή -- δεν χρειάζεται δηλαδή να βρίσκεται σε άμυνα για τη ζωή του ή το υποκείμενο να πιαστεί σε εγκληματική δραστηριότητα. Επιπρόσθετα, όσον αφορά τους ανθρώπους-εξεταζόμενους, ενδέχεται να το βλέπουν ως μέθοδο εκφοβισμού ή/και μοχλό πίεσης για να συμφωνήσουν σε κάτι που ζητάει ο Blade Runner -- αυτό το αναφέρει και ο Runciter στο βίντεο: "κάτι θέλεις αλλιώς δεν θα εφάρμοζες το τεστ".

Τεχνικά χαρακτηριστικά του τεστ στο παιχνίδι

Στο παιχνίδι ο McCoy μπορεί να κάνει έως δέκα (10) ερωτήσεις μέχρι το μηχάνημα να βγάλει κάποιο αποτέλεσμα ή να τερματιστεί το τεστ χωρίς τέτοιο. Οι ερωτήσεις χωρίζονται σε τρία "πακέτα" ανάλογα με την έντασή τους. Υπάρχουν δεκαπέντε (15) ερωτήσεις χαμηλής έντασης, δεκαπέντε (15) μέτριας έντασης και δέκα (10) υψηλής έντασης. Η επιλογή γίνεται με τυχαίο τρόπο από τα "πακέτα" των ερωτήσεων με μόνη παράμετρο το βαθμό έντασης που έχει ορίσει ο παίκτης. Κάθε ερώτηση μπορεί δυνητικά να "ανεβάσει" τον εκνευρισμό / stress του υποκειμένου, ενώ επιπρόσθετα η αντίστοιχη απάντηση "κουβαλάει" κάποιες τιμές που δείχνουν πόσο κοντά είναι η αντίδραση σε αυτή ενός ανθρώπου ή Ρέπλικας. Αυτές οι τιμές μαζί με την αρχική "βαθμονόμηση" του τεστ συνυπολογίζονται σε δύο ξεχωριστές μετρικές "φύσεως του υποκειμένου" οι οποίες λειτουργούν αθροιστικά κατά τη διάρκεια του τεστ.

Το τεστ μπορεί να τερματιστεί πριν τις 10 ερωτήσεις σε δύο κυρίως περιπτώσεις. Η πρώτη περίπτωση είναι κάποια από τις "μετρικές φύσεως" να ξεπεράσει ένα δικό της προκαθορισμένο όριο, οπότε το τεστ τερματίζεται αποφασίζοντας ανάλογα για την φύση του εξεταζόμενου. Η δεύτερη είναι ο εκνευρισμός του υποκειμένου να ξεπεράσει κάποιο προκαθορισμένο όριο. Τότε το τεστ τερματίζεται ως "αναποφάσιστο", αν τα δεδομένα είναι ανεπαρκή και δεν πληρείται η πρώτη περίπτωση.

Η τυχαιότητα των επιλογών δημιουργεί πιθανά σενάρια όπου ο McCoy μπορεί να κάνει μια σειρά ερωτήσεων οι οποίες θα ανεβάσουν απότομα τον εκνευρισμό του εξεταζόμενου, ακόμα κι αν ο παίκτης επιλέξει αποκλειστικά ερωτήσεις χαμηλής και μέτριας έντασης και καθόλου υψηλής. Ή εναλλακτικά ενδέχεται να κάνει μια σειρά ερωτήσεων που θα οδηγήσουν σε αναποφάσιστη έκβαση ή σε λάθος αποτέλεσμα -- ειδικά αν οι επιλογές είναι κυρίως από το πακέτο ερωτήσεων χαμηλής έντασης. Γενικότερα πάντως η σύσταση είναι να γίνονται όσο το δυνατόν περισσότερες ερωτήσεις μέτριας και υψηλής έντασης προκειμένου το τεστ να βγάλει ένα έγκυρο αποτέλεσμα, παρακολουθώντας συγχρόνως την ένταση των αντιδράσεων του εξεταζόμενου για να αποφευχθεί ο πρώιμος τερματισμός του τεστ.

Το Voigt-Kampff τεστ του Runciter

Ο Runciter από όσο μπορώ να καταλάβω είναι πάντα άνθρωπος στο παιχνίδι, τουλάχιστον στην εκδοχή όπου κατέληξαν οι developers. Δεν είναι, δηλαδή, ανάμεσα στους χαρακτήρες για τους οποίους αποφασίζεται στην αρχή του παιχνιδιού το εάν είναι άνθρωποι ή Ρέπλικες. Υπάρχουν ωστόσο (λίγες) ενδείξεις στα αρχεία του παιχνιδιού πως οι developers εξέτασαν και το σενάριο να είναι Ρέπλικα ο χαρακτήρας του -- κάτι το οποίο δεν βγάζει βέβαια πολύ νόημα δεδομένης της πλοκής του παιχνιδιού. Αυτό ισχύει και για κάποιους άλλους χαρακτήρες (θα αναφερθούμε σε αυτούς αργότερα).

Το V-K τεστ του Runciter είναι η μοναδική σκηνή όπου αναφέρεται το πλήρες όνομα του χαρακτήρα (Emil Runciter) και οι ερωταπαντήσεις προσφέρουν λίγο παραπάνω πληροφορία για την ψυχολογία ενός ομολογουμένως αντιπαθητικού και γλοιώδους χαρακτήρα του παιχνιδιού. Οι απαντήσεις του Runciter μοιράζονται κυρίως μεταξύ της αγάπης του για τα ζώα και της ψυχρής θεώρησης τους ως αντικείμενα μεταπώλησης. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποια στοιχεία που, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, παραπέμπουν σε προβληματική παιδική ηλικία και ενδεχόμενη κακοποίηση από τον πατέρα του -- κάτι που ίσως να μπήκε ως ψυχολογικό αίτιο για την τρέχουσα διαστροφική συμπεριφορά του.

Let's Restore Blade Runner

Η σκηνή του τεστ του Voigt-Kampff του Runciter έχει κοπεί εξ' ολοκλήρου από το παιχνίδι. Από ό,τι φαίνεται θα ήταν κανονικά το πρώτο V-K τεστ που θα μπορούσε να κάνει ο παίκτης σε χαρακτήρα του παιχνιδιού. Είναι επίσης το μοναδικό V-K τεστ που, ενώ κόπηκε, όλα τα σχετικά αρχεία (οι διάλογοι και τα animations για το μάτι του Runciter) υπάρχουν ακόμα στα δισκάκια. Αυτό μάλλον δείχνει ότι η απόφαση για την αφαίρεσή του έγινε προς το τέλος της ανάπτυξης -- πιθανόν από χρονικούς περιορισμούς ή επειδή κρίθηκε βαρετό/ αχρείαστο / ότι χαλούσε το ρυθμό (pacing) στην αρχή του παιχνιδιού.

Ο κώδικας του παιχνιδιού όσον αφορά το V-K του Runciter είναι γεμάτος placeholders και δεν "καλείται" πουθενά. Όλες οι ερωτήσεις (στον κώδικα) έχουν λάθος απαντήσεις -- τυπικά έχουν μόνο μια συγκεκριμένη απάντηση που δεν "κολλάει" -- κι επίσης ο Runciter αντιδρά με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις ερωτήσεις.

Η διόρθωση και αναπαράσταση της σκηνής έγινε με τη βοήθεια της υπό-ανάπτυξη μηχανής του ScummVM project για το Blade Runner μαζί με την πρόσθετη εξερεύνηση των σχετικών πόρων (resources) -- κυρίως αχρησιμοποίητων αρχείων ομιλίας. Για την ενσωμάτωση στη ροή του παιχνιδιού χρειάστηκε να προστεθεί η επιλογή για το τεστ "VOIGT-KAMPFF" στο παράθυρο διαλόγου της συζήτησης με τον Runciter (σε User Choice mode) κατά την εισαγωγή (Πράξη 1η) του παιχνιδιού. Για την πλήρη διεξαγωγή του τεστ "εξουδετερώθηκαν" οι περιορισμοί και οι συνθήκες που θα τερμάτιζαν το τεστ πριν ολοκληρωθούν όλες οι ερωτήσεις (40 στο σύνολο).

Το ταίριασμα ερωτήσεων και απαντήσεων έγινε κυρίως βάσει της σειράς (ordering) που έχουν τα αρχεία ομιλίας ενώ, όπου αυτό δεν βοηθούσε (...), έγιναν πρόσθετες υποθέσεις. Είναι πιθανόν λοιπόν κάπου να έχω κάνει λάθος :P. Επιπρόσθετα, όλες οι αντιδράσεις του Runciter (οι κινήσεις στο μάτι του και η ένταση αντίδρασης που μετράει η βελόνα του V-K) έπρεπε να γραφτούν ξεχωριστά για κάθε ερώτηση -- και εκεί γίνονται επίσης καθαρά δικές μου υποθέσεις.

Συνεδρίες Voigt-Kampff

Συνολικά υπάρχουν πέντε (5) Voigt-Kampff τεστ που μπορεί να κάνει ο McCoy. Τα τεστ V-K των υπόλοιπων χαρακτήρων, που θα δούμε παρακάτω στην πλήρη μορφή τους, είναι πάνω-κάτω πολύ κοντά στο πως "παίζουν" και στο original παιχνίδι. Ωστόσο, και εκεί θα βρούμε (λίγο) περιεχόμενο που έχει αφαιρεθεί ή δεν παίζει σωστά -- άλλοτε σκόπιμα και άλλοτε μάλλον από bug.
patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch!!!, Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango
Last Edit: 06 Απρ 2018 09:14 by Praetorian.
The administrator has disabled public write access.

Let's Play Blade Runner με ελληνικούς υπότιτλους 05 Απρ 2018 17:39 #49064



Spencer Grigorian

Ο αρχηγός του κινήματος των ΠΕΣΡ (Πολίτες Ενάντια στην Σκλαβιά των Ρεπλίκων) απαντάει στις ερωτήσεις του τεστ από την οπτική κάποιου που συμπαθεί τις Ρέπλικες (Replicant sympathizer). Ο ίδιος είναι πάντοτε άνθρωπος όσον αφορά το παιχνίδι, και το τεστ είναι το πρώτο που μπορεί να εφαρμόσει ο παίκτης σε ένα κανονικό playthrough -- δεδομένου ότι το τεστ του Runciter έχει αφαιρεθεί. Οι απαντήσεις του λοιπόν περιέχουν και κάποιες πληροφορίες για το πώς λειτουργεί το τεστ -- δεν έχουν σημασία οι απαντήσεις αλλά οι αντιδράσεις που μετράει το μηχάνημα του V-K, και μια Ρέπλικα μπορεί να μιμηθεί ανθρώπινες αντιδράσεις, αλλά θα το κάνει πιο αργά και τυπικά με μικρότερη ένταση.

Επίσης από το τεστ του Spencer μαθαίνουμε ότι ο McCoy, κατά τα λεγόμενά του, δεν έχει κάνει το τεστ αυτό (όσον αφορά βέβαια το βιβλίο, οι Blade Runners οφείλουν να κάνουν τακτικά αυτό το τεστ).

Οι ερωτήσεις στο V-K τεστ του παιχνιδιού είναι στην πλειοψηφία τους πρωτότυπες και γραμμένες για τους σκοπούς του παιχνιδιού. Ωστόσο, κάποιες από αυτές προέρχονται ατόφιες από το βιβλίο και την ταινία (πχ η ερώτηση για το πορτοφόλι από βακέτα, το σενάριο με τη χελώνα, με την καμπίνα στο βουνό, τη γυμνή κοπέλα, τον σεφ που βράζει τον αστακό κ.α.). Ακόμα και αυτές που είναι καινούργιες για το παιχνίδι πάντως διατηρούν το προκλητικό και αδιάκριτο (έως αρρωστημένο) ύφος που οφείλει να έχει το τεστ για να προκαλέσει αντιδράσεις από τον εξεταζόμενο.

Let's Restore Blade Runner

Από το τεστ του Grigorian έχουν κοπεί ελάχιστες ατάκες. Από κάποιο bug (υποθέτω) ο McCoy επαναχρησιμοποιεί μια ατάκα του, αντί να αναφέρει ότι "δεν θα ρωτήσει κάτι ενοχοποιητικό", ενώ έχουν παραληφθεί δύο ή τρεις ατάκες που είναι περισσότερο γενικά σχόλια. Επίσης, σκόπιμα, οι developers έκοψαν την ερώτηση για το "πότε σταμάτησες να χειροδικείς στη σύντροφό σου;" από όλους τους άνδρες εξεταζόμενους του τεστ -- όχι από όλους τους εξεταζόμενους, ωστόσο, όπως θα δούμε στο μέλλον.

Σε επόμενο special βίντεο θα έχουμε την πλήρη συνεδρία V-K του Bullet Bob.
patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch!!!, Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango
Last Edit: 10 Απρ 2018 15:02 by Praetorian.
The administrator has disabled public write access.

Let's Play Blade Runner με ελληνικούς υπότιτλους 10 Απρ 2018 15:04 #49071


Στο σπέσιαλ επεισόδιο αυτό έχουμε κυρίως σβησμένες σκηνές (και λίγες εναλλακτικές) από την αρχή της Τρίτης Πράξης. Καλώς ή κακώς δεν καλύπτει όλο το κομμάτι μέχρι το σημείο όπου βρισκόμαστε στο κανονικό LP, οπότε ενδέχεται να υπάρξει ακόμα ένα συμπληρωματικό :P

Ο McCoy και η Rachael

Η συνάντηση της Rachael με τον McCoy στο κτήριο του McCoy είναι από τις πλέον "δημοφιλείς" σκηνές που αναφέρονται όταν ψάχνει κάποιος για περιεχόμενο που κόπηκε από το παιχνίδι. Η σκηνή που βλέπουμε δεν είναι η μοναδική συνάντηση που έχει ο McCoy με τη Rachael, αλλά η επόμενη συμβαίνει αρκετά αργότερα και θα την δούμε όταν έρθει εκείνη η ώρα (είναι επίσης πιο... ακατέργαστη όσον αφορά το τι υπάρχει από αυτή στον κώδικα του παιχνιδιού). Επίσης, η σκηνή στο video δεν είναι αυτή στην οποία κατέληξαν οι προγραμματιστές του παιχνιδιού πριν την αφαιρέσουν εξ'ολοκλήρου. Η σκηνή (κατά τον κώδικα) έχει μεταφερθεί ακριβώς έξω από το κτήριο του McCoy στο επίπεδο του δρόμου -- εκεί όπου βλέπουμε την τελευταία σκηνή σε αυτό το επεισόδιο. Ο διάλογος όμως που έπαιζε είχε κομμένες ατάκες και εν τέλει φαίνεται να αφαίρεσαν τα triggers που θα εμφάνιζαν τη Rachael εκεί για να της μιλήσει ο McCoy. Η σκηνή και εδώ επαναδημιουργήθηκε με τη βοήθεια του ScummVM.

Ο διάλογος όπως βλέπουμε έχει δύο εκδοχές. Η πρώτη και συντομότερη συμβαίνει όταν ο McCoy είναι "εχθρικός' προς τις Ρέπλικες ή έχει επιλέξει "αυστηρή" ή "εκκεντρική" διάθεση για τους διαλόγους. Η δεύτερη παίζει στις υπόλοιπες περιπτώσεις. Χρονικά η σκηνή σε σχέση με την ταινία τοποθετείται μάλλον μετά την απόσυρση του Leon και η Rachael ήδη στο σημείο αυτό γνωρίζει ότι η ίδια είναι Ρέπλικα.

Γενικά αυτή η σκηνή δεν έχει αλληλεπίδραση από τον παίκτη, εισάγει νέες συμπτώσεις (ο Deckard μένει στο ίδιο κτήριο), τα ρούχα της Rachael δεν είναι συνεπή με την ταινία σε αυτό το σημείο, και ο διάλογος περιέχει αρκετές υποθέσεις για το τι σκέφτεται ο McCoy που ίσως δεν συμφωνούν με αυτό που ο παίκτης έχει στο μυαλό.

Σχετικά με τη σκηνή της απόπειρας απόσυρσης της Rachael. Οι δημιουργοί σίγουρα δεν ήθελαν να πάνε κόντρα στην υπόθεση της ταινίας, οπότε λογικά δεν ήθελαν την Rachael νεκρή από τον McCoy. Στα αρχεία του παιχνιδιού υπάρχει ο διάλογος του Guzza που απολύει τον McCoy, οπότε υποθέτω ότι πρόκειται για απόπειρα απόσυρσης και όχι κανονική απόσυρση. Η σκηνή της "απόπειρας" είναι τελείως πλασματική κατά το πώς υποθέτω ότι θα μπορούσε να είναι μια τέτοια σκηνή.

Το κίνητρο του Zuben

Αυτή η συνάντηση με τον Zuben στην 3η Πράξη (αν ο παίκτης έχει αφήσει τον Zuben να ξεφύγει) δείχνει να έχει αφαιρεθεί. Υπάρχουν κάποια προβλήματα με τον διάλογο αυτό. Τα λόγια του McCoy υποστηρίζουν την υπόθεση ότι λειτουργεί με το μέρος των Ρεπλίκων (που πάλι δεν είναι απαραίτητα αυτό που θέλει ο παίκτης), ενώ στην ερώτηση για τη Lucy ο Zuben δίνει σχεδόν ξεκάθαρη απάντηση για την φύση της. Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι είναι ίσως το κίνητρό του για το έγκλημα στο μαγαζί του Runciter -- γιατί σκότωσαν τα ζώα αλλά άφησαν τον ίδιο ζωντανό.

Το σμπαραλιασμένο σεντάν

Στο κανονικό παιχνίδι δεν γίνονται πολλές αναφορές στο τρακαρισμένο αυτοκίνητο έξω από το ξενοδοχείο Yukon. Απλά... βρίσκεται εκεί και δίνει κάποια πρόσθετα στοιχεία στον McCoy για την έρευνά του. Η αρχική πρόθεση σε κάποιο σημείο ήταν να γίνει κάποια (τρομοκρατική) επίθεση Ρέπλικας στο Yukon και από ό,τι φαίνεται αυτό μεταλλάχτηκε στην εγκατάλειψη πεζού θύματος και την τελική σύγκρουση του οχήματος στο ξενοδοχείο.

Όσον αφορά τους πιθανούς ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου, αυτοί δεν αποτελούν κομμένο περιεχόμενο. Το παιχνίδι αποφασίζει (...) μεταξύ της Dektora (που έχουμε στο κανονικό LP), του Gavin Kelly και του Blake Williams. Με τον τελευταίο να είναι προφανής αναφορά στον ποιητή (William Blake) που απαγγέλλει ο Clovis, οπότε και η υπόνοια εδώ είναι ότι ο Clovis χρησιμοποιεί το όνομα αυτό ως ψευδώνυμο.

Το σημείωμα που αφαιρέθηκε από το αυτοκίνητο έχει κάποιες ενδιαφέρουσες προεκτάσεις στο παιχνίδι που θα δούμε και αργότερα. Ο Crazy-Legs που αναφέρεται στο διάλογο με τον Grigorian είναι ο ιδιοκτήτης της μάντρας αυτοκινήτων δίπλα στο Hysteria Hall και θα τον γνωρίσουμε στο επόμενο επεισόδιο του κανονικού LP.

Μουσική επένδυση

Το μουσικό κομμάτι που ακούγεται στην αρχή και στο τέλος είναι το cover του Frank Klepacki για το "Wait for me" -- (εδώ το αντίστοιχο κομμάτι του Vangelis για σύγκριση)
patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch!!!, Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango
Last Edit: 28 Ιουν 2018 00:01 by Praetorian.
The administrator has disabled public write access.

Let's Play Blade Runner με ελληνικούς υπότιτλους 22 Απρ 2018 10:53 #49090


O (Bullet) Bob Gorsky
Η συνεδρία Voigt-Kampff με τον Bullet Bob τονίζει τα ψυχολογικά θέματα που έχει ο Bob από το PTSD (μετατραυματική διαταραχή) μετά τη συμμετοχή του και τον σοβαρό τραυματισμό τους στους πολέμους στον Έξω-Κόσμο. Όπως ήδη αναφέρθηκε ο Bullet Bob είναι πάντα άνθρωπος στο παιχνίδι και τρέφει αντιπάθεια προς τις Ρέπλικες, αλλά το τεστ του μπορεί εύκολα να βγάλει λάθος αποτέλεσμα (να τον υποδείξει ως Ρέπλικα) ή να τερματίσει αναποφάσιστο.

Στην περίπτωση ωστόσο που το τεστ καταλήξει (εσφαλμένα) στο ότι ο Bob είναι Ρέπλικα, ο McCoy μπορεί να τον "αποσύρει" χωρίς τύψεις, ενώ αν το τεστ είναι αναποφάσιστο ή αναφέρει τον Bob ως άνθρωπο τότε σκοτώνοντας τον Bob ο McCoy έχει ένα μονόλογο που αναγνωρίζει ότι τα θαλάσσωσε (αυτό περικλείεται στο δεύτερο video των Outtakes). Όπως και στην περίπτωση του αστέγου που μπορεί να σκοτώσει ο McCoy (κατά... λάθος) στην Chinatown όταν κυνηγάει τον Zuben, έτσι κι εδώ δεν έχουμε game over παρότι αν ένας Blade Runner αποσύρει άνθρωπο η καριέρα του τερματίζεται. Απλά ο McCoy θα αποχωρήσει από το σκηνή και δεν θα το αναφέρει σε κανένα. Το μαγαζί του Bob θα είναι κλειδωμένο από εκεί και έπειτα. Υπάρχει, ωστόσο, λίγο πρόσθετο κομμένο υλικό σχετικά με αυτό που αφορά τη Steele και θα δούμε σε μελλοντικό outtakes video.

Let's Restore Blade Runner
Γενικά από τις απαντήσεις που δίνει ο Bob έχουν κοπεί λίγα πράγματα. Η ερώτηση για τη χειροδικία στη σύζυγο είχε αφαιρεθεί (όπως και στον Grigorian) καθώς και κάποιο σχόλιο του για τα λουλούδια όπου αναρωτιέται γιατί είναι παράνομο να τα κόβει κάποιος εφόσον δεν είναι "ζώα" και επιτρέπεται να τρώνε φυτά. Επίσης, στην ερώτηση για την ηλικία του, το πρόσθετο σχόλιο "και ακόμα αρκετά νέος για να σε σπάσω στο ξύλο" παίζει μόνο όταν ο Bob δεν είναι φιλικός προς τον McCoy.

Easter egg
Τέλος, ως μικρό easter egg στη συνεδρία αυτή το σχόλιο του Bob για τις αράχνες που έχουν σημαντική αξία ακόμα και με τα μισά πόδια τους είναι αναφορά σε σκηνή από το βιβλίο, όπου οι Ρέπλικες παίζουν ενθουσιασμένες με μια αράχνη που βρήκαν κόβοντας τα πόδια της για να δουν μέχρι ποιο σημείο μπορεί να ισορροπήσει και να επιβιώσει (...).
patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch!!!, Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango
The administrator has disabled public write access.

Let's Play Blade Runner με ελληνικούς υπότιτλους 27 Ιουν 2018 23:59 #49113



Σε αυτό το special επεισόδιο βλέπουμε κομμένες σκηνές και κάποια-λίγα εναλλακτικά μονοπάτια για το υπόλοιπο από την αρχή της τρίτης πράξης του παιχνιδιού. Επίσης στο τέλος έβαλα και όλες (ή τις περισσότερες :P) φωνητικές οδηγίες και εντολές που έχουν αφαιρεθεί από το GPS του Σπινερ, το ESPER, το KIA και το Voigt-Kampff τεστ.

O Leon και ο Ξενοδόχος
Στη σκηνή αυτή όπου ο Leon έχει πιάσει τον ξενοδόχο από το λαιμό, ο McCoy μπορεί να βοηθήσει είτε τραβώντας το όπλο του (όπως κάναμε στο κανονικό LP), είτε απλά μιλώντας σε αυτούς. Η εναλλακτική είναι να μην επέμβει καθόλου μέχρι ο Leon να πετάξει κάτω τον ξενοδόχο. Γενικά δεν υπάρχουν συνέπειες αν δεν βοηθήσουμε τον ξενοδόχο. Σίγουρα μειώνεται η φιλικότητα του προς τον McCoy αλλά στο κανονικό παιχνίδι το μόνο που αλλάζει είναι ο διάλογός του όταν ξαναβλέπει τον McCoy, όπου του παραπονιέται αν δεν βοήθησε. Στο κομμένο υλικό υπάρχουν και οι λίγοι υπόλοιποι διάλογοι που βλέπουμε στο επεισόδιο αυτό, και που κάποιοι εξαρτώνται εμφανώς από το αν ο τύπος είναι φιλικός ή όχι προς τον McCoy, αλλά δεν προσφέρουν σημαντική νέα πληροφορία.

Ο J.F. Sebastian
Όταν ο McCoy μιλάει με τον J.F. στο διαμέρισμα στο Bradbury, μπορεί να κάνει συγκεκριμένες ερωτήσεις μέχρι ο J.F. να καταλάβει πως μιλάει με Blade Runner και να σταματήσει να απαντά. Κάποιες ερωτήσεις θα τον οδηγήσουν άμεσα στο συμπέρασμα αυτό (η ερώτηση για τους διδύμους και η ερώτηση για τα Nexus 6 μοντέλα). Στο κομμένο περιεχόμενο εδώ ανήκει ο διάλογος για το σκάκι, που έχει κοπεί από bug από ό,τι φαίνεται. Επίσης, είναι ο διάλογος/ η σκηνή με την νέα κούκλα που εντοπίζει ο McCoy που πιθανότατα αναφέρεται στην Pris από την ταινία που παριστάνει την κούκλα για να κρυφτεί. Και οι ατάκες που αναφέρονται στον McCoy που σκοτώνει τις κούκλες-παιχνίδια του J.F. Αυτή η δυνατότητα (να πυροβολήσει τις κούκλες) έχει αφαιρεθεί από το κανονικό παιχνίδι, αν και τα death animations για τα παιχνίδια υπάρχουν (όπως και το animation για τον πανικόβλητο JF που χτυπάει το κεφάλι του και πέφτει κάτω αναίσθητος).  

Ακολουθώντας τη λάθος υπόθεση
O Abdul Hasan έχει αφαιρεθεί από την Τρίτη Πράξη (και έπειτα) του παιχνιδιού. Που είναι κάπως περίεργο γιατί με αυτόν και το διάλογο που βλέπουμε στο επεισόδιο αυτό για το λέπι φιδιού και τον Deckard κλείνει σχεδόν η παράπλευρη ιστορία όπου ο McCoy εντοπίζει στοιχεία από την υπόθεση του Deckard για την Zhora (από την ταινία) και πιθανόν αν παρέμενε θα βοηθούσε όσους παίκτες δεν είχαν δει την ταινία να διαχωρίσουν τα άχρηστα στοιχεία από αυτά που είναι σχετικά με την έρευνα του McCoy. 

Το σήμα του Holden
Στο κανονικό LP "δώσαμε" το σήμα του Holden στον Guzza. Αλλά αν είχαμε την δυνατότητα να επισκεφτούμε τον Bullet Bob (το μαγαζί του στο κανονικό παιχνίδι είναι κλειδωμένο για όλη την Τρίτη Πράξη) θα μπορούσαμε να του προτείνουμε να το παραδώσει αυτός στην Αστυνομία σε αντάλλαγμα με μερικά  (60) τσιν-γεν για τον McCoy.

Οι Mia και Murray
Για αυτούς έχουμε κυρίως κομμένο περιεχόμενο, εκτός από το διάλογο που έχουν με τον McCoy αν αυτός ρωτήσει για τη Lucy χωρίς να έχει κάποια φωτογραφία της. Και πάλι δεν υπάρχει πολύ σημαντική πληροφορία εδώ. Ίσως το πιο ενδιαφέρον εδώ είναι η αναφορά στον βάρδο, που φαίνεται (και από άλλα στοιχεία) να ήταν άλλος ένας χαρακτήρας που θα μπορούσε να μιλήσει με τον McCoy στην περιοχή του Hysteria Hall, αλλά αφαιρέθηκε εντελώς από το τελικό παιχνίδι.

Από το επόμενο επεισόδιο πιάνουμε ξανά την ιστορία του κανονικού LP εκεί που την αφήσαμε. 
patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch!!!, Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2